Tigra_ schreef:Is er verder al wat ondernomen? Want hoe langer je wacht hoe moeilijker het word. Je kunt wel weten wat je recht is of niet maar dan moet je als nog zsm contact opnemen met eventueel rechtsbijstand of advocaat om verdere stappen te ondernemen en te kijken wat er mogelijk is. Als deze mensen echt willen weten wat ze kunnen doen moeten ze GOED advies inwinnen. Hier via bokt is leuk maar we zijn niet op de hoogte van het verhaal van de tegenpartij dus eigenlijk heb je hier vrij weinig aan. Als die mensen daadwerkelijk wat willen doen moeten ze in actie komen en niet wachten want de verkoper komt echt niet ineens met geld op de stoep staan om het paard mee te nemen en het geld terug te geven.
Gezien het topic een week geleden is geopend ben ik benieuwd of er al iets is gebeurt en of ze al advies gevraagd hebben aan mensen die weten hoe het in elkaar zit en de boel goed kan bekijken en zien wat er te doen valt of dat je gewoon het verlies moet nemen.

Nicole schreef:Paard is volgens zeggen van de vorige eigenaar al paar keer onder de ruiter geweest, dus absoluut niet groen zoals ik ze zeg maar ken..
2 dierenarts hebben bevestigd dat ze 100% zomer eczeem heeft door het te zien van haar oude "wonden" en staat van de manen en staart..
Rechtsbijstand en advocaat is er mee bezig, meer weet ik ook niet nu