Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anoeska schreef:Dus dan is het probleem niet dan de instructeur niet goed les kan geven vanaf 1 punt, maar dat 'ie het minder goed kan overbrengen naar de ruiter. Dat probleem zou dan toch opgelost moeten zijn als je met een oortje rijdt. Dan kan de ruiter de aanwijzingen van z'n instructeur over de hele bak horen.
) 
) 

Kady1 schreef:Welke opleiding heb jij gedaan?
Ik heb orun gedaan en daar werd mij geleerd midden in de bak, mee lopen waar nodig en voltes vanaf de buitenkant bekijken. (en altijd met laarzen aan en een cap op les geven haha)

talented schreef:Ik zit meestal ook in de hoek met een headset. Als iemand alleen in de baan is dan loop ik soms ook wel mee maar ik vknd het pas asociaal, en irritant,als je als instructeur mee gaat looen als er nog meer mensen aan het trainen zijn. Daarnaast heeft je enthousiasme niks te maken met je positie maar met de interactie die jij creeert.
niet zo irritant als dat!
Simyo schreef:Ik vindt het zwaar irritant als mijn instructrice in de hoek van de bak blijf zitten. Vind het veel fijner als ze mee loopt en ook wel eens fijn als ze zelf ook op het paad zit. Dan kan ze voor doen wat ze bedoeld.
nu een in de hoek, ziet echt alles en heeft aan 1 zinnetje genoeg om de uitleg duidelijk over te brengen