Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_horse_lover schreef:Oh okeeyy
Zelf wil ik graag nog blijven verzorgen, maar ik snap natuurlijk wat de gevolgen kunnen zijn als er wat gebeurd. We hebben vandaag lang nagedacht, en stoppen was toch echt de optie.
Als we doorgaan moeten we hulp van een volwassenen hebben. Mijn moeder zelf is als de doods voor paarden. Mijn vader is ziek dus kan ook niet helpen. En de eigenaar is er niet altijd en de vrouw die me zal helpen zal pas echt in de zomer kunnen.
anneliesdj schreef:TS heeft al gezegd dat die begeleiding er vaak niet is als zij komen, en dat is nogal logisch.
Een pony die gericht steigert en bokt is gewoon geen oefenmateriaal voor zulke jonge meiden. En op die leeftijd zie je het gevaar vaak niet, het is logisch dat ze willen proberen de pony voor mekaar te krijgen, maar gelukkig hebben hier volwassenen de beslissing genomen.
Er zijn pony's genoeg, ze mogen vast wel ergens anders verzorgen.

_horse_lover schreef:Nou om eerlijk te zijn ben ik vandaag toch wel met wat angst er heen gegaan.
Want ik had geen idee hoe het vandaag zou gaan.
Er was wel een volwassenen mee die me kon helpen.
Maar er staan ook 2 geiten in de stal maar zelfs die valt ze aan als ze te dichtbij komen

BobbieLover schreef:_horse_lover schreef:Nou om eerlijk te zijn ben ik vandaag toch wel met wat angst er heen gegaan.
Want ik had geen idee hoe het vandaag zou gaan.
Er was wel een volwassenen mee die me kon helpen.
Maar er staan ook 2 geiten in de stal maar zelfs die valt ze aan als ze te dichtbij komen
maar bevind dit probleem zich sinds kort.. ofwat?