Harry's horse challenge

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 00:25

iana schreef:
hoi iedereen, ik heb ook omtrek 56,5 cm. Kan ik dan makkelijk de XS/S nemen? Is er nog mogelijkheid tot vaster aandraaien of zit die dan echt op zijn maximum?
Ik kan hem nergens gaan passen, vandaar :7

Ik heb ook hoofdomtrek 56,5cm en heb de xs/s gekocht! Past prima, een maat groter was ook echt te groot voor mijn hoofd.

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 21:53

Dankjewel Soprano!

Marleenx23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:00

ik heb ook de HH challenge cap.
Hij zit heerlijk! je kunt hem verstellen op maat en ik vind hem persoonlijk ook niet zo warm in de zomer :)

Marleenx23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:07

xalm schreef:
Jaa het wordt de chinook of de (donkergrijze) challenge. Vind de challenge iets mooier vanwege de leren afwerking, maar het moet wel bij zwarte laarzen en een zwart jasje + tuig passen.. Heeft iemand een foto van de grijze challenge in het echt?

Ik heb helaas geen foto, maar dat donker grijze lijkt er veel op zwart in het echt.
Op de foto bij divoza bijvoorbeeld, lijkt het echt gewoon grijs.
Zelf rij ik er ook mee met een zwart jasje + zwart tuig. Ik heb vaak gehoord dat het leuk staat :D

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 12:09

Ik heb gisteren de harry horse challenge sparkle gekocht, Stal genootje had de harry horse challenge en heb die op gehad en vond hem zo fijn zitten .Heb ik hem gekocht , mijn cap was wel aan vervanging toe :D

ssandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 12:12

Volgens mij is dat dezelfde cap als wie ik heb.
Ik heb hem al een tijdje en vindt hem echt superfijn!
Zit heerlijk, en goed verstelbaar.
Echte aanrader!

leanR

Re: Harry's horse challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 19:45

Heb de cap al een tijd en vind hem super fijn. Hij is licht van gewicht en zacht vanbinnen, maar niet te warm in de zomer. Heb de donkergrijze, het is een hele matte kleur en lijkt bijna zwart.

wendyke

Re: Harry's horse challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:47

Heb er vandaag voor het eerst mee gereden en ik vind het ook een fijne cap. Je merkt niet dat je iets op je hoofd hebt :D

Inger1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:09

paulineSFH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:42

er word heel erg vaak gezegd dat de Harry horse Challenge een flut cap is omdat hij snel kapot gaat enzo maar is dat wel echt zo.

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 12:43

paulineSFH schreef:
er word heel erg vaak gezegd dat de Harry horse Challenge een flut cap is omdat hij snel kapot gaat enzo maar is dat wel echt zo.

Ik weet niet waar je dat hebt gehoord, maar dat is niet waar ;)

paulineSFH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:46

Regenpier schreef:
paulineSFH schreef:

Ik weet niet waar je dat hebt gehoord, maar dat is niet waar ;)

oehhh gelukkig!
maar welk is dan mooier harry horse challenge navy of harry horse challenge sparkle

paulineSFH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:51

Pattypaard schreef:
[ Afbeelding ]

Vind het een erg fijne cap! Ventileert goed, zit prima en krijg er geen koppijn van.
Heb hem met goede korting kunnen kopen dat scheelde wel een stuk. Zie ze ook te koop staan voor € 100,- en dat zou ik er niet snel voor geven. Maar dat ligt niet aan de cap, meer principe :).

hoeveel heb je er dan voor gegeven ik twijfel namelijk tussen deze cap en de haary horse challenge navy!

Djangotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 15:59

Ik heb de challenge cap in blauw met bruin. Hij zit echt heel lekker doordat hij zo licht is. Het verstellen gaat ook heel makkelijk. :) Op deze foto kun je de kleur helaas niet zo goed zien, vriendlief was bezig met zijn hipsterfilters...Afbeelding