Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lynn_Nikita schreef:Helaas, valt nergens onder en kon mij ook niet apart laten verzekeren.
Lara_silver, valt daar ook eigen toegbrachte schade onder? NOu ja, door je eigen paard / huisdier?
Ik ben wel verzekerd dat als mijn paard het bij een ander zou doen, maar niet bij mijn eigen auto
Hier betaal je wel flink maar kun je je zowat tegen alles verzekeren.. Mijn vriend kan bij wijze van spreken zijn auto volledig in de prak rijden, dus echt gewoon total loss en ze betalen hem een nieuwe zonder dat zijn premie omhoog gaat. (hij betaald wel 3800 per jaar) en ik maar 800. Lara_Silver schreef:Nou banketstaaf zeg..Hier betaal je wel flink maar kun je je zowat tegen alles verzekeren.. Mijn vriend kan bij wijze van spreken zijn auto volledig in de prak rijden, dus echt gewoon total loss en ze betalen hem een nieuwe zonder dat zijn premie omhoog gaat. (hij betaald wel 3800 per jaar) en ik maar 800.
lieke2 schreef:Lara_Silver schreef:Nou banketstaaf zeg..Hier betaal je wel flink maar kun je je zowat tegen alles verzekeren.. Mijn vriend kan bij wijze van spreken zijn auto volledig in de prak rijden, dus echt gewoon total loss en ze betalen hem een nieuwe zonder dat zijn premie omhoog gaat. (hij betaald wel 3800 per jaar) en ik maar 800.
Even helemaal off-topic, ga toch maar eens de kleine lettertjes lezen, je gaat namelijk behoorlijk achteruit in je schadevrije jaren,dit merk je pas wanneer je van verzekering wil gaan switchen![]()
On-topic: paarden met ijzertekorten![]()
Daarbij was het een supplementaire verzekering, die twee jaar duurt. Maargoed we gaan wel erg offtopic. Ashkerlon schreef:Hier ook zo'n vandaal die overal haar tanden in zet![]()
- Voor de eerste keer aan mijn pas gekochte vrachtwagentje gebonden (gelukkig een wrak van 20 jaar oud) Kratsssssj! een mooi stel tanden op de zijwand.
- Ik bind ze vast op stal, we hadden zo'n western-bar om je paard aan vast te zetten: Krunsjjjjj... daar staat ze met een deel hout tussen haar tanden.
- Ik neem haar mee op een weekendje vakantie, zet haar vast aan een ring die in een mooie witte muur gemetst is: Schrrraaap! daar ging de verf en madam maar vermoorde onschuld spelen.
... en dan heb je de binnenkant van haar box nog niet gezien... je zou denken dat ze voor hamster leert!
Cyrilletje schreef:Mijn pony is verrassend kieskeurig eigenlijk voor zo'n vreetzak.
Zuur vindt ie niet lekker (mandarijnen enzo) en zoet ligt eraan of hij ervoor in de stemming is. Pepermunt is ook vies.
Kende eerder wel een pony dat tabak wel lekker vond.
,
. Paard daarna goed weggejaagd anders had ze het zo weer gedaan. Maar heb het mijn vader niet durven vertellen. Heb er ook nooit wat over gehoord
Lara_Silver schreef:Nou banketstaaf zeg..Hier betaal je wel flink maar kun je je zowat tegen alles verzekeren.. Mijn vriend kan bij wijze van spreken zijn auto volledig in de prak rijden, dus echt gewoon total loss en ze betalen hem een nieuwe zonder dat zijn premie omhoog gaat. (hij betaald wel 3800 per jaar) en ik maar 800.
Ayasha schreef:Lara_Silver schreef:Nou banketstaaf zeg..Hier betaal je wel flink maar kun je je zowat tegen alles verzekeren.. Mijn vriend kan bij wijze van spreken zijn auto volledig in de prak rijden, dus echt gewoon total loss en ze betalen hem een nieuwe zonder dat zijn premie omhoog gaat. (hij betaald wel 3800 per jaar) en ik maar 800.
Dat kan in België ook, dat is Omnium of All risk in Nederland vermoed ik