Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hetbommeke schreef:Enige manier om 'm gelukkig te houden? VERHUIZEN!!!
Heb jij wel eens 23uur en 45min in de WC gebivakkeerd? Zo niet, probeer dat maar eens een maand lang, dan weet je hoe het is om in een kleine ruimte opgesloten te zitten.
Misschien niet de meest vriendelijke reactie, maar kan me er zo boos om maken dat paarden dag en nacht binnen staan vanwege een natte wei. Stukje verharden en ze kiezen zelf wel uit waar ze willen staan. Altijd beter dan een stal van 3x3
. die is gemakkelijk 50 vierkante meter groot, alst zelfs ni meer is. _Leenx schreef:Hallo, ik heb een bijna 3-jarige hengst.
Door het slechte weer de laatste tijd staat mijn hengst al een maand ofzo op stal.
Hij kan niet naar buiten en dat begint hij weer te laten merken.
hij heeft vrij veel bewegingsruimte in de stal maar dat is natuurlijk toch nog niet voldoende voor zo'n jong beestje...
Hij begint soms gewoon te springen en te steigeren in de stal, ik straf hem hier wel voor natuurlijk maar hij blijft het doen.
Het heeft wss wel meerdere oorzaken dat hij zo doet (niet buiten kunnen, hij krijgt meer eten zodat hij niet te sterk afvalt, en zijn leeftijd..)
Weet iemand hoe ik hem tog nog gelukkig kan houden op stal?
hij kan wel echt niet naar buiten :s ...
_Leenx schreef:hij kan nie op de wei omdat die nogaltijd onder water staat. ik neem hem elke dag een kwartier naar buiten...
Citaat:je moet wel absoluut niet denken dat hij een kleine stal heeft . die is gemakkelijk 50 vierkante meter groot, alst zelfs ni meer is.
_Leenx schreef:ok mensen, jullie zien dit echt verkeerd.
ik ga elke dag een kwartier met hem wandelen, en hij kan ook nog enkele uren op de wei.
S'avonds moet hij weer op stal. Dan is hij kalm, de volgende dag wil ik hem gaan kuisen en dan begint hij uit het niets zich te misdragen.
ik mishandel hem echt niet ofzo, hij ziet er niet verschrikkelijk uit, ...
Jullie geven mij echt een slecht gevoel, ik heb al spijt dat ik dit er op heb gezet.
Noeme jullie mij nu maar dom, whatever.
Lara_Silver schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat er een aantal bokkers een schaduwaccount hebben dat ze zo nu eens gebruiken om zich te amuseren. Want dit kan toch niet serieus zijn....
_Leenx schreef:ok stop allemaal maar me reageren,
het is duidelijk.
ik heb geen verstand van paarden,
ik ken er niks van, ik zal mijn paarden verkopen, en zelfmoord plegen doei.