Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
plovesb schreef:leren rijlaarzen van 100/150,- gaat niet lukkenDe goedkoopste petries zijn volgens mij al 210,- Ik heb zelf cavallo laarzen was ik 450,- voor kwijt maar wel echt super laarzen van kalfsleer.
Bagheera_206 schreef:plovesb schreef:leren rijlaarzen van 100/150,- gaat niet lukkenDe goedkoopste petries zijn volgens mij al 210,- Ik heb zelf cavallo laarzen was ik 450,- voor kwijt maar wel echt super laarzen van kalfsleer.
Ben blij dat ik die Ariat Bormont Tall H2O door die opheffingsuitverkoop voor nog geen 140 euro heb weten te scoren.
Anders had ik ze ook als beginner zeker niet gekocht.
Ik was van plan voor een paar Mondoni's te gaan kijken bij Divoza wanneer de tijd rijp is, maar ik moest nu mijn slag slaan.
Nobel01 schreef:Heb net nieuwe leren laarzen gekocht voor mijn dochter:
maat 39
hoogte 42cm
kuitmaat 33 cm.
Komt dat een beetje in de buurt van wat je zoekt?(ze waren trouwens €70.-)
Ik heb zelf nu die van de link in het bruin. Prima laarzen en ze zitten heel lekker
. Ik had het zelfde probleem, ( hele lange benen en grote voeten ). Maar deze zitten echt super! Anders heb je ook nog lipica, die worden op maat gemaakt voor niet zoveel geld! Suc6!