Mijn paard is met recht de grootste sloper van Bokt.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GaitMonster

Re: Mijn paard is met recht de grootste sloper van Bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:10

Haha, ik herken het. Onze pony's staan met z'n 5en in de bak in de winter. Hebben een nette onderdeken en een ouderwetse canvasdeken erover heen. Maar we komen gemiddeld zo'n eens in de 2 weken bij onze zadelmaker die de canvas dekens weer creatief heel maakt.

love_juliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:02

}> wat zijn ze toch lekker dankbaar

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:16

Haha ohhh ik herken het helemaal!! Toen ik die van mij kocht werd er bijverteld dat ik hem geen deken op kon doen want hij sloopte ze allemaal. Maarja, als je door wilt blijven trainen in de winter zul je toch wel moeten :+ . Dus het eerste jaar heeft hij 4 dekens gesloopt, het tweede jaar maar 2 en dit jaar ben ik gaan sparen voor een bucas multi power zodat ik van al het deken gezeik af zou zijn! Eind november heel trots een splinternieuwe bucas multipower deken gekocht (en die krengen zijn echt duur!!) binnen een maand had hij de hele voorsluiting ervanaf getrokken -:(- . Die gaat dicht met zo'n leuke klitteband en dat maakt toch wel zo'n leuk geluid als je daar aan trekt :+ :Y) . Dus toen maar de beslissing genomen om gelijk een andere deken te kopen en dat is een Rambo original geworden die :Y) een gesp sluiting heeft. De bucas heb ik dit weekend voor de helft!! van de prijs verkocht :Y) |o . De Rambo heeft hij ondertussen 2 weken op en daar heeft hij nog niet aangezeten....

xRiiannex

Re: Mijn paard is met recht de grootste sloper van Bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:54

ooh, wat ben ik blij dat mijn paard niks sloopt, hij heeft al dik 1,7 jaar de zelfde deken niks kapot alleen de gespjes maar die heb ik vervangen (versleten van ouderdom) alleen hij is wel een magische deken afdoener ik ben al 2 keer de stal ingelopen en ze deken lag naast zich gewoon met alle riempjes vast bijzonder toch ..

Renee1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:17

Ik heb precies hetzelfde gehad,

Toen ik mijn pony 4 jaar geleden kocht heb ik een HH deken gekocht.
HH ligt hem voor geen meter! en die deken moest het snel ontgelden.

Vervolgens BR joslansink gekocht, a 160 euro.
meneer bleek niet tegen de voering te kunnen met als gevolg dat hij langs de muren ging lopen / schuren.

Daarna ben ik begonnen met Horseware en dit ging super.
Tot we in november op de nieuwe stal staan (boerderij met weide en stal).
Bleken er pinnetjes uit de muur te steken |( met als gevolg de ene deken na de andere kapot!

Mijn dure Rhino moest er als eerste aan geloven, vervolgens zelf tot mijn onderdekens aan toe!
Ik was het zat, deken gekocht voor 60 euro volgende dag weer hetzelfde! tot ik zag waar hij ze sloopte.

Nu alles weggehaald is sloopt hij om de een of andere reden alweer dekens :( . Dit x mijn rhino met halve hals zitten aan de binnenzijde gaten bij de borst, hij heeft al jaren dezelfde maat 6.0 / 183 en opeens gaat alles stuk!

Iemand een idee wat het kan zijn want ik wordt er werkelijk gek van, ik druf nu mijn amigo's al helemaal niet op te leggen

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:22

Beetje het haakje in je deken dan in je paardje denk ik maar.

Renee1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:23

moonshine88 schreef:
Beetje het haakje in je deken dan in je paardje denk ik maar.

Hoe bedoel je dat :P

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:26

Bucas niet kapot te krijgen? Wat een onzin!
Iedere deken kan kapot!

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:55

Hahaha, zo herkenbaar. Helaas kan je er niet veel aandoen. Ja nieuwe dekens kopen :+

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:20

Lizxxx schreef:
Hahaha, zo herkenbaar. Helaas kan je er niet veel aandoen. Ja nieuwe dekens kopen :+

Je hebt dekens met twee jaar garantie... Al zal die spijkers in de stal daar denk ik niet onder vallen.

elodietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 01:30

misschien een tip om niet zoveel geld uit te moeten geven als het alleen een winkelhaak of minder is kan je hem toch laten maken schilt weer een paar euro

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 19:23

Ahaha, knappe pony _/-\o_