Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bianca2 schreef:Hoi ik gebruik verwarmde handschoenen en sokken het is wel vervelend met de snoeren maar ja ik heb het wel warm (deze kosten gigantisch veel geld ik heb ze twee jaar terug bij elkaar gespaard met verjaardags geld)
wat ook werkt en goedkoop is zijn de warmte pleisters van action deze plak je op een dun handschoentje met daarover heen een dikkere handschoen dit is ook mogelijk met de voeten deze werken giga goed dus lekker warm

Noetje14 schreef:wij hebben nou vette dingen daarvoor!!
zijn van die hartjes met vloeistof erin en als je een soort rond ijzeren plaatje buigt gebeurt er iets waardoor ze warm worden. voor in ja handschoenenwel ruime handschoenen dan.
legt ze daarna 10 minuten in kokend water en je kunt ze nog een keer gebruiken.
tijdens rijden geen kouden handen
die dingen zijn echt zo handig! en kei goedkoop:P Lynn_Nikita schreef:bianca2 schreef:Hoi ik gebruik verwarmde handschoenen en sokken het is wel vervelend met de snoeren maar ja ik heb het wel warm (deze kosten gigantisch veel geld ik heb ze twee jaar terug bij elkaar gespaard met verjaardags geld)
wat ook werkt en goedkoop is zijn de warmte pleisters van action deze plak je op een dun handschoentje met daarover heen een dikkere handschoen dit is ook mogelijk met de voeten deze werken giga goed dus lekker warm
Ik heb er gekocht van 60- euro, maar ze worden niet goed warm
Ik heb ook verwarmde moterhandschoenen maar die werken alleen op mijn motor ( accu) die worden wel echt heel warm