Ik koop ook truien in de decathlon hoor, die dingen zitten even lekker als zo'n dure trui
, verder heb ik ook een regendeken van daar weg, een zweep, een halstertouw, hoefvet, 2 broeken (alhoewel ik die niet zo fijn vind), sokken, en vast nog wel iets.En als ik ga rijden ga ik toch echt geen kleren zoeken die passen bij m'n dekje etc
, heb ook geen setjes eigenlijk. Heb gewoon bruine peesbeschermers, die gebruik ik bij al m'n dekjes, als ik toevallig m'n bruine dekje gebruik rijd ik toevallig in set ja.Edit; moet er wel nog bij vermelden dat ik wel 2 merk-rijbroeken heb, en die passen me toch beter dan die van decathlon
, kwaliteit is misschien ook wel wat beter. Maar rijbroeken zijn eigenlijk het enige van kleding wat ik niet zo snel daarvandaan zou halen, voor truien en shirtjes, sokken, geen probleem
. 
Vind het dan zo zonde om nieuwe, dure kleren aan te hebben. Koop weleens wat in de sale, trek dat eerst een seizoen gewoon aan en dan daarna naar de paarden (geen broeken hoor en mijn laarzen zijn ook alleen voor op het paard). 
Lekker in mn oude vesten en t shirts, want de paardjes vinden t af en toe leuk om te schuren en te kwijlen op mn kleren.