Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xNoah schreef:Ik heb er geen, maar moet er één kopen voor ponykamp. Waarschijnlijk ga ik dat 2ehands doen, want in het algemeen gebruik ik er geen.
Mijati schreef:xNoah schreef:Ik heb er geen, maar moet er één kopen voor ponykamp. Waarschijnlijk ga ik dat 2ehands doen, want in het algemeen gebruik ik er geen.
Tweedehands zou ik alleen doen als je hem van iemand kan overnemen, die je kent en waarvan je zeker weet dat hij er netjes mee omgegaan is. Daarnaast is het wel verstandig meerdere te passen en advies te krijgen welke voor jou goed is.
Ik draag zelf sinds anderhalve maand een bp, ik wilde er eigenlijk niet aan. Vond ze overbodig, gewoon goed op je paard blijven zitten. De eerste twee keer dat ik het ding aan had, vond ik het niet fijn. Maar hij ging steeds meer naar mijn lijf staan. En nu zit hij heerlijk. Ik heb gewoon een HH met blokjes vulling.
Vorige week is mijn pony uitgegleden op een glad fietspad, ik kreeg een klein tikje tegen mijn bovenlichaam, toen ze op stond. Schade niets. Ik rij niet meer zonder.

2000_rachel schreef:ik rij eigenlijk altijd met bodyprotector, heb 'm toch dus waarom niet?