Ik heb meestal ook johdpurrijbroeken, ja met die wijde pijpen. Omdat ik ook meestal rij met m´n ariat stalschoenen -> lekker warm. Bovendien kun je je er wat beter mee vertonen in een supermarkt
Melissaxoxo
Geplaatst: 02-01-13 00:25
Ik heb altijd een rijbroek van de Decatlon aan, die zijn ook niet zo heel duur en zitten erg lekker! xxx
Als ik niet ga rijden joggingbroek van the sting, merk heet Daz en zijn niet wijd alleen onder aan de pijp recht bovenbeen en billen strak. Lekker stretch en met een veter dus zakt niet van je kont. Leuke rits vestjes erbij en ik heb ze in alle kleuren. Hele set is 50 euro broek 25 geloof ik.
Lous
Geplaatst: 02-01-13 00:34
Rijbroek, oude spijkerbroek of Skinny van de H&M. De laatste kost maar 10 euro.
Heb even geen tijd om topic door te spitten. Maar ken je van Cranenbroek? http://www.vancranenbroek.nl/ Ik weet niet of ze bij je in de buurt zitten? Hebben ze spijkerbroeken voor (minder dan) een tientje. En soms op de (rommel-)markt voor nog minder.
Meestal spijkerbroek of joggingbroek. Alleen met rijden heb ik eigenlijk een rijbroek aan. Zo blijven ze toch langer mooi. Zie namelijk wel verschil welke broeken ik ook veel aangehad op stal en op stages waar je dan ook vanalles doet en broeken die ik echt alleen maar tijdens het rijden aan heb.
vivian12
Geplaatst: 13-01-13 16:40
Ik draag meestal gewoon mijn rijbroek, of heel soms een jogging broek. Misschien een oude spijkerbroek?
Vaak een joggingsbroek, ik word wel raar aangekeken maar ik kon geen goede rijbroek vinden die past en lekker zit en dan ook nog eens mooi is. dus ik loop in me trainingsbroeken te sloeberen !
rijbroek, in de zomer een korte broek en in de winter ( bij vries weer) een joggings broek van de bristol er overheen en een maillot eronder, ik ben nogal een kou kleum