girlyggirl schreef:ik naai in mijn dekens aan de voorkant altjd een stuk voeringstof. dit is een hele gladde stof, hierdoor "slijt" t haar niet
Slim!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lottie84 schreef:barbar schreef:dan past je deken niet goed, dan is hij of te krap aan de voorkant of te groot waardoor de deken erg naar achter trekt.
een fleecedeken onder je deken zou ik niet doen, die trekt ook naar achter waardoor het aan de voorkant erg gaat knellen.
Dat is niet per definitie waar. Ook bij een correcte maat kan een deken kale plekken veroorzaken.
Inderdaad gewoon een borstbeschermer kopen.
Bedankt voor jullie tips !
simongek schreef:Lara schreef:Ik heb maat groter, maat kleiner niets maakte uit, gewoon lastig ding! Borstbeschermer ook niet.. Ik spray t in met equishine en de deken ook(bij de borst). Dat helpt wel ietsen na afloop van dekenseizoen insmeren met uierzalf dan groeit het snel weer aan
dan past jouw deken gewoon niet.

Dorus schreef:Waarom haal je niet zo'n ding? Die zijn er speciaal voor gemaakt.
http://www.ej.nl/products/10000030/3580 ... +EJ++LYCRA
Ragdollcat schreef:Gewoon alleen dekens nemen met een nylonen binnenvoering, dan heb je nooit meer kale plekken.
Ik longeer er zelfs mee als het heel erg regent en of ik wandel ermee als het koud is en of regent en mijn paard heeft nooit kale plekken. Staat er ook hele dag mee in de paddock en savonds op de stal.