Welke sport BH moet ik hebben?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Re: Welke sport BH moet ik hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:18

Ik heb er een van Anita, heerlijk ding! (vooral met cup f :+ )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:35

Anita vind ik niet lekker zitten. Ze hebben een soort van ijzeren schuifjes en die snijden in mijn schouder. En ze zijn ook wat slap als je een grotere cupmaat hebt.
Op dit moment vind ik Shock Absorber de beste. En zakt ook niet af op de schouders.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 10:01

Absoluut op nr.1 met mijn 70D: Shockabsorber!! Draag ik al jaren en wil nooit meer anders.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 10:07

Saintelette schreef:
Sportbh's zijn voor mij ook altijd een drama -.- Ik rijd nu ook maar (tijdelijk?) zonder want die dingen werken toch niet tot nu toe.. T punt is dat ik ze echt ergens moet gaan passen, maar ze eigenlijk nooit tegen kom in de winkel.. Welke winkels raden jullie aan?

Natuurlijk werken die dingen wel! Moet er niet aan denken zonder bh te rijden brrrr...Ech heel slecht voor je borstweefsel hoor.
Je moet er alleen wat geld aan uit willen geven, maar met een Shockabsorber doe je echt járen! Darr zit geen elasticiteit in de banden: hebben BH's dat wél, dan hebben ze geen nut. Hang maar eens eens een sinasappel aan een elastiek of een aan een touw?! Elastiek hupst heen en weer en het touwtje niet....

Bij ons verkopen ze SA bij Divoza.

xshaqxtroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 10:55

Ik heb ze altijd van de hunkemoller, dan niveau 1, zitten het lekkerst makkelijk om aan te doen zijn 19,95 en met rijden zitten ze prima

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:41

Rintah schreef:
Dott schreef:
Ik heb ook sportbh drama. Heb idd net als 1 van de voorgaande posts 70E of F.
Nergens kan ik iets vinden wat goed zit en ook nog in mijn maat.
Rij momenteel maar met een normale bh en 3 strakke topjes, maar ideaal is anders.. :( iemand tips over het waar en welk merk?

shockabsorber, absoluut.
reed voordat ik die had met normale bh en paar cupmaten(d ipv f) te kleine sportbh er overheen, maar zat helemaal ingesnoerd en hobbelde nog steeds.
nu met shockabsorber nergens meer last van. zit wel strak onder de borst (zie vorige post) en zit ook wel ingesnoerd, maar kan gewoon alles en kan ook nog gewoon ademen. :Y)
ik heb de hardloopversie met 2 sluitingen, heb voor en na het rijden alleen de normale(onderste) sluiting dicht, dan voelt ie qua stevigheid hetzelfde als een gewone bh.
om de bh goed te laten zitten tijdens rijden maak ik de tweede (bovenste) sluiting vast als ik op ga zadelen. door alle bewegingen die je dan maakt zit die vanzelf goed/lekker :)

ik zweer ook bij dit model. de dames kunnen geen kant meer op met deze bh.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:54

Ennnn 85 E/F...? Hebben ze daar ook ergens goede bh's voor?

En is mijnsportbh.nl een goede winkel?

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:01

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:03

Heb gekeken maar bij wehkamp staan niet de juiste afbeeldingen erbij. Want ik moet degene hebben met die dubbele sluiting achter. Ben dan toch bang de verkeerde te kiezen. Heb gezien dat ze bij Otto zelfs goedkoper zijn.

Edit, deze link had wel het juiste plaatje.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:05

Ik heb nog een van Nike maat M. :) Met een B prima te doen... interesse PB even :)

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:05

in mijn link is die met dubbele sluiting ;) wordt t tijd om te gaan slapen Zilfstar? :Y)

otto is zo te zien idd goedkoper maar hebben geen F

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:09

Ik vind die van de hunkemoller erg fijn. Geen haakjes of poespas maar wel fijne stof die alles een beetje op zijn plaats houdt :)

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:09

MamaMiesje schreef:
En voor meer dan D moet je echt die van Freya nemen :j
Zeker als je wel een grote cupmaat hebt, maar NIET een grote ondermaat. Dus bijvoorbeeld 70F :)
Drie haakjes brede sluiting en ook brede en zachte bandjes :j
Het is ff adem happen bij het aantrekken als hij net nieuw is :') , maar in ieder geval geen hotseklotsende (*)(*) meer :D

Wauw dit had ik eerder moeten weten!
Heb cup maat 65ff en heb nu altijd mijn gewone bh aan en dan een hunkemoller bh er overheen.
Die kostte gelukkig maar 2 tientjes ofso maar. Ik ben bang dat die freya een stukkie duurder zal zijn?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:11

Tsja... Lastig. Het ligt heel erg aan de bh en pasvorm of ik E of F heb. Wel 85 in elk geval. En nu staat er bij otto dat de cups klein zouden vallen... En ik ben aan het afvallen ook nog. Lastig hoor. En bij hunkemoller zullen ze ze niet hebben. Bij actionsport wel? Dan kan ik in de winkel passen nml... Pffft. Lastig weer.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:12

Rintah schreef:
in mijn link is die met dubbele sluiting ;) wordt t tijd om te gaan slapen Zilfstar? :Y)

otto is zo te zien idd goedkoper maar hebben geen F

Had al ge-edit. Wat ik zelf had gevonden waren niet de juiste bh's... Jouw link wel.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:25

cup valt inderdaad iets klein uit, maar niet dusdanig dat ik grotere maat nodig had (gelukkig want anders was dr geen passende)
bij de perrysport en intersport hebben ze ze wel. perry maar tot maat d of e geloof ik, iig geen f. bij intersport hebben ze geloof ik ook maat f.

had je edit gezien, vandaar ook bericht aangepast :P had dat van slapen er later bij gezet ;)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 09:36

Remark schreef:
MamaMiesje schreef:
En voor meer dan D moet je echt die van Freya nemen :j
Zeker als je wel een grote cupmaat hebt, maar NIET een grote ondermaat. Dus bijvoorbeeld 70F :)
Drie haakjes brede sluiting en ook brede en zachte bandjes :j
Het is ff adem happen bij het aantrekken als hij net nieuw is :') , maar in ieder geval geen hotseklotsende (*)(*) meer :D

Heb cup maat 65ff en heb nu altijd mijn gewone bh aan en dan een hunkemoller bh er overheen.
Die kostte gelukkig maar 2 tientjes ofso maar. Ik ben bang dat die freya een stukkie duurder zal zijn?

Freya is hier in NL aardig aan de prijs.
Maar kijk es op bravissimo (uk), daar verkopen ze freya sportbh's maar ook normale hippe bh's voor grotere en vooral niet gangbare maten. Zelfs met verzenden hierheen is dat zeker nog te doen :)

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 09:44

Thanks! Ga zeker even kijken, mijn vorige gewone bh kostte 100 euro :( echt belachelijk maar ik weiger principieel om een oma bh aan te trekken haha

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 10:35

Wij gaan tot 90F, maar dat is per winkel verschillend. Ik koop zelf in namelijk, en juist de grote maten word vaak vergeten.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 10:47

Remark schreef:

Ja dat wel, maar het is echt de investering waard hoor. Ze zitten rond de 60,- geloof ik.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 13:07

Udo2001 schreef:
Wij gaan tot 90F, maar dat is per winkel verschillend. Ik koop zelf in namelijk, en juist de grote maten word vaak vergeten.

Wie is "wij"?

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:08

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-12 23:30

Naar aanleiding van tips hier de ervaring:
Hema bh > weinig steun, ookal zou hij voor paardrijden geschikt zijn.
Action bh > bevalt beter dan die van de Hema en was maar 5,25.
Maar beide zijn iets te ruim qua omvang, moet toch echt een 70C hebben ipv een 75B.

En de gekruiste bandjes doen zeer op mijn spieren ivm whiplashklachten.
Zijn er ook sportbh's die wat minder op die spiergroep drukken?
Het is natuurlijk handig dat ze niet afzakken, maar dit doet mij zeer en dat is ook weer niet handig.
Zeg maar een verplaatsing van het probleem :+

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 04:01

Marie111 schreef:
Udo2001 schreef:

Wie is "wij"?

In mijn eerdere post al vermeld sorry :o Sport2000 Rosmalen.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 09:07

Heb de shockabsorber bij Oto besteld. 85E, dus ben benieuwd.