) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Saintelette schreef:Sportbh's zijn voor mij ook altijd een drama -.- Ik rijd nu ook maar (tijdelijk?) zonder want die dingen werken toch niet tot nu toe.. T punt is dat ik ze echt ergens moet gaan passen, maar ze eigenlijk nooit tegen kom in de winkel.. Welke winkels raden jullie aan?
Rintah schreef:Dott schreef:Ik heb ook sportbh drama. Heb idd net als 1 van de voorgaande posts 70E of F.
Nergens kan ik iets vinden wat goed zit en ook nog in mijn maat.
Rij momenteel maar met een normale bh en 3 strakke topjes, maar ideaal is anders..iemand tips over het waar en welk merk?
shockabsorber, absoluut.
reed voordat ik die had met normale bh en paar cupmaten(d ipv f) te kleine sportbh er overheen, maar zat helemaal ingesnoerd en hobbelde nog steeds.
nu met shockabsorber nergens meer last van. zit wel strak onder de borst (zie vorige post) en zit ook wel ingesnoerd, maar kan gewoon alles en kan ook nog gewoon ademen.![]()
ik heb de hardloopversie met 2 sluitingen, heb voor en na het rijden alleen de normale(onderste) sluiting dicht, dan voelt ie qua stevigheid hetzelfde als een gewone bh.
om de bh goed te laten zitten tijdens rijden maak ik de tweede (bovenste) sluiting vast als ik op ga zadelen. door alle bewegingen die je dan maakt zit die vanzelf goed/lekker
Zilfstar schreef:Ennnn 85 E/F...? Hebben ze daar ook ergens goede bh's voor?
En is mijnsportbh.nl een goede winkel?
via wehkamp 
Met een B prima te doen... interesse PB even
MamaMiesje schreef:En voor meer dan D moet je echt die van Freya nemen
Zeker als je wel een grote cupmaat hebt, maar NIET een grote ondermaat. Dus bijvoorbeeld 70F
Drie haakjes brede sluiting en ook brede en zachte bandjes
Het is ff adem happen bij het aantrekken als hij net nieuw is, maar in ieder geval geen hotseklotsende (*)(*) meer
had dat van slapen er later bij gezet
Remark schreef:MamaMiesje schreef:En voor meer dan D moet je echt die van Freya nemen
Zeker als je wel een grote cupmaat hebt, maar NIET een grote ondermaat. Dus bijvoorbeeld 70F
Drie haakjes brede sluiting en ook brede en zachte bandjes
Het is ff adem happen bij het aantrekken als hij net nieuw is, maar in ieder geval geen hotseklotsende (*)(*) meer
Wauw dit had ik eerder moeten weten!
Heb cup maat 65ff en heb nu altijd mijn gewone bh aan en dan een hunkemoller bh er overheen.
Die kostte gelukkig maar 2 tientjes ofso maar. Ik ben bang dat die freya een stukkie duurder zal zijn?
Remark schreef:Wauw dit had ik eerder moeten weten!
Heb cup maat 65ff en heb nu altijd mijn gewone bh aan en dan een hunkemoller bh er overheen.
Die kostte gelukkig maar 2 tientjes ofso maar. Ik ben bang dat die freya een stukkie duurder zal zijn?