Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ragdollcat schreef:Nee ik zou het niet doen, en ermee fokken al helemaal niet, ze is wel 21 jaar he en genoeg is genoeg en de paardenmarkt zit er vol mee, dus waarom nog meer bijfokken.
Dus eigenlijk wil je er ook wat aan verdienen en niet alleen de huidige eigenaren door er geld van het dier te willen hebben.
Je moet niet naar de conditie kijken maar naar de jaartallen, dat is het eerlijkste naar het dier toe.
Want een vrouw van 60 jaar kan super goed uitzien en jong uitzien maar ze gaan toch niet meer aan een zwangerschap beginnen en of nog aan topsport gaan beginnen, kijk ik bedoel maar.
Is het enkel voor gezelschap voor een ander oud paard ok, maar dan wel gratis, want je krijgt er genoeg kosten aan.
petra85 schreef:10 jaar terug heb ik een 27 jarige "gekocht" voor 300,- euro inclusief al haar spullen.
ze is ruim 34 jaar geworden.
Ragdollcat schreef:petra85 schreef:10 jaar terug heb ik een 27 jarige "gekocht" voor 300,- euro inclusief al haar spullen.
ze is ruim 34 jaar geworden.
Nou dan heb je er maar kort van genoten en ik geloof niet dat je tot op het laatste moment nog flink mee kon rijden. Wel fijn dat je het een fijn leven kon geven en het dier lekker oud laten worden.
al is die van mij nog steeds niet doorgewinterd en een schijtbak eerste klas haha, maar zou er zelf ook nog wel wedstrijden mee kunnen rijden als ik wil, train nog wel regelmatig om M niveau met dr, maar helaas geen tijd genoeg.