Winterrijbroek welk merk ik lekker warm.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 13:37

essie_blue schreef:
Ik heb er een van pikeur van softshell met fleece aan de binnenkant, echt heerlijk warm!

deze heb ik geprobeerd, hielp bij mij niet.

Bralindy

Re: Winterrijbroek welk merk ik lekker warm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:26

Thermobroek onder een wat dikkere en stuggere rijbroek met daarover heen rainlegs. Ideaal! Nu alleen wat doen aan mijn koude vingers en tenen! :')

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:40

softshell broeken zijn in de winter echt aangenaamd :j van Eurostar bevallen goed.
Je hebt de softshell broeken van meerdere merken.

CHippique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 11:08

Wij bevelen u onze Thermo broek en winter soft gell rijbroek aan.
U kunt even kijken op onze website www.couturehippique.nl/webshop

Met vriendelijke groet,

Couture Hippique

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 11:19

Van die lange leren chaps werkt heel erg goed :j Komt geen wind doorheen, houdt ook warm en je kan er superfijn mee rijden.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 11:34

bir schreef:
lekkere dikke skibroek over je rijbroek heen.... heeeeerlijk warm!

werkt erg goed inderdaad :) beter is zelfs nog een snowboardbroek (zelfde idee, maar net ander model wat beter bij zithouding past, aangezien snowboarders ook continue met benen wijder staan ;) ) en even op zoek naar een broek van niet al te gladde stof ;)
heb afgelopen weekend 7/8 uur buiten gereden met snowboardbroek(en thermolaarzen) aan en heb geen koude benen gehad (als 1 van weinige van groep van ongeveer 20 mensen)

Ts, wat ook nog kan helpen zijn goed warme laarzen, omdat je benen dan ook vanaf je voeten niet nog eens extra koel bloed door je been komt ;)

als je broek warm genoeg is maar je voeten koelen enorm af zul je alsnog ook koude benen krijgen namelijk ;)

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:29

ik heb vorig jaar mijn kentucky broek gekocht die heel dik is.. hoe die heet weet ik niet meer, maar is een dikkere voering zat heerlijk warm in de winter.. echt een winterrijbroek

vivian12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:56

Ik doe altijd met een normale rijbroek op de koude dagen een lekkere dikke legging eronder en dikke kousen aan! En dan blijf je warm. Of een joggingbroek over je rijbroek die je tijdens het rijden uitdoet en na het rijden weer aandoet!

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 14:18

Hebben jullie dan soft shell broeken zonder leren zitvlak ?? Want de broek is wel warm, maar niet bij/onder het leer. En dat is best een groot gedeelte van de broek....

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:21

Neoprenen chaps over de rijbroek. Gegarandeerd warm.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:41

Maris schreef:
Hebben jullie dan soft shell broeken zonder leren zitvlak ?? Want de broek is wel warm, maar niet bij/onder het leer. En dat is best een groot gedeelte van de broek....

Maar daar zit je toch op :P
Ik heb meestal alleen koude tenen en bovenbenen, nog nooit last gehad van een koude kont