Buitenrij regels.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:53

biancavos schreef:
Autorijbewijs is wel iets heel anders, met autorijlessen leer je auto rijden.
Bij het ruiterbewijs leer je niet om paard te rijden.

Je moet in beide situatie's de regels kennen en het "voertuig" onder controle kunnen houden vind ik.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:54

Ik moet toch zeggen dat ik altijd op het fietspad rijd (of eigenlijk altijd in de berm naast het fietspad als dat mogelijk is). Ik hou er niet van om op de weg te rijden, de auto's rijden mij veel te hard en er zijn er teveel. Terwijl er op het fietspad nauwelijks mensen aankomen.. Keuze snel gemaakt :=

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:56

Ikwashier schreef:
Ik moet toch zeggen dat ik altijd op het fietspad rijd (of eigenlijk altijd in de berm naast het fietspad als dat mogelijk is). Ik hou er niet van om op de weg te rijden, de auto's rijden mij veel te hard en er zijn er teveel. Terwijl er op het fietspad nauwelijks mensen aankomen.. Keuze snel gemaakt :=

Moet ik zeggen dat ik ook op het fietspad kom ;)
En ik ook wel eens een mesthoop laat vallen zonder op te ruimen.
Maar ik streef er toch naar om de regels te volgen..
Bij een gevaarlijke situatie kiest toch iedereen veiligheid boven de regels lijkt me?

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:00

Je moet binnen de bebouwde kom op de weg volgens mij. Mag niet op het fietspad of voetpad. Je moet zeker niet in de berm, al denken veel automobilisten daar anders over. Zij moeten rustig achter je blijven rijden tot je veilig aan de kant kan gaan, zodat ze je kunnen inhalen.

VeraaaBalloo

Re: Buitenrij regels.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:04

jaaa, in de bbk moet dat indd sws dat snap ik! maarjha, op 60 km wegens lijkt het mij niet zo logisch!

Donnieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:13

Zonde van je geld zou ik het ook niet noemen hoor,
Het is zeer leerzaam en je gaat toch met geruster hat de straat op.