Aanschaf 2e hands trailer - Waar op letten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 22:26

LBLGypsyCobs schreef:
Ik vind deze manier van doen levensgevaarlijk.
Stel dat je een trailer hebt die je al 4 jaar elk jaar laat keuren en er zodoende op vertrouwd dat je bodem goed is, hij kwam toch weer door de keuring?
En ondertussen is die zo rot als wat.

Ik denk dat in praktijk de meeste bedrijven de wanden en bodem wel meenemen ;) maar zeker weet je het op deze manier inderdaad niet en dat is knap waardeloos >;)
danmaar het zekere voor het onzeker nemen en erom vragen. Als je eenmaal weet hoe een bedrijf te werk gaat dan hoef je het natuurlijk het jaar erop niet meer te vragen, ik zou zeggen opengooien bij degene waar je in onderhoud zit, bij ons hoeven ze dat niet te doen, het is bij ons standaard, hoe kun je anders samen met de klant een trailer goedhouden :n ik vind dat het bij de verplichte punten moet komen, maar dat word een werkpunt richting de Bovag :)*

olie100

Re: Aanschaf 2e hands trailer - Waar op letten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 08:18

Is het eigenlijk altijd zo dat een polyester een houten frame heeft? Hoe kan ik aan een polyester trailer zien of de zeiwanden wan hout zijn?

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 18:30

geka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 18:37

daar heeft Hesterve geen gelijk daarin op de humbaur maximus en mischien de pegasus zit tussen het polyester pu schuim en bij de rest van de trailers zit 9/ 10 mm hout (multiplex)