Net weer eventjes geoefend met de trailer. Zonder probleem stapte ze er in vandaag. Een echte overwinning. We hebben dat een tiental keren gedaan. Maar het uitstappen gaat erg stormachtig. En je ziet ook wel paniek in haar ogen. We hebben even rustig achteruit stappen op het droge geoefend. Natuurlijk kan ze dat wel, maar toch even voor het idee. Toen weer in de trailer en toen leek het wel iets beter te gaan, maar nog lang niet rustig genoeg naar mijn zin. Dus daar moet ik nog even mee verder oefenen en ik merkte nu al dat ik dat natuurlijk ook niet zomaar vaak achter elkaar moet doen, want ze had meteen het idee: ok erin en er direct weer uit. Daar moet ik dus voor waken. Als iemand een goed idee heeft hoe ik het uitstappen wat gecontroleerde kan doen dan hoor ik dat weer graag
En dan.....ze wil nu in de trailer en ze komt er ook weer uit haha, maar wat kan ik nu het beste doen. Want uit eindelijk moet ze zelf blijven staan en moet de stang er achter en de klep dicht. Maar weet even niet wat ik nu het beste kan doen. Wil niet te snel gaan natuurlijk.
Groetjes Kirsten