Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lante schreef:De jury weet niet of het je 1e of je 100e wedstrijd in de B is, misschien is het je laatste wp voordat je L1 gaat starten; dan moet je daar wel aan toe zijn. Ik vind dus dat een paard in de B toch echt grotendeels netjes in de aanleuning moet lopen. Enkele haperingen kunnen door de vingers worden gezien, mits e.a. netjes opgelost wordt en het paard verder goed voor elkaar is en netjes gereden wordt.
Picassox schreef:Inderdaad, de jury heeft er geen boodschap aan of het je eerste of laatste winstpunt is. Een winstpunt wordt gegeven als de jury het waardig vind om eventueel over te gaan naar een volgende klasse.
Lara_Silver schreef:@superwoman: Je hebt gelijk. Ik zal even nuanceren. Als een combinatie in korte tijd hoog in de klassen is gestegen en dat enkel en alleen is omdat het paard goed voor elkaar is. Of dit nu komt door lang oefenen voordat men op wedstrijd is gegaan; of een getalenteerd paard / getalenteerde ruiter, dan kan het zeker. Ik bedoelde echter diegenen die door de klassen vliegen en waarvan je ziet dat ze hun paard gewoon niet voor elkaar hebben, dat de basis niet goed zit.
amazing_lady schreef:Je ziet genoeg combinatie die maar net aan een punt komen. Net aan 180. Als ze er dan met een beetje geluk 10 bijelkaar gesprokkeld hebben gelijk over. Naar mijn idee niet verstandig. Net een winstpunt is voor mij geen bevestiging dat ik naar een hoger niveau kan. Ben bang dat daardoor het niveau ook zo laag is.
, eens per maand of 2 maand)