Heb ik mijn paard laten klaarkomen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:49

Gini schreef:
Ik ben zo blij met mijn merrie op dit moment. :') Echt hilarisch dit!
Maar hoe zit het dan met de theorie dat enkel mensen en apen het voor de fun doen en dat andere dieren er niets bij voelen?

Ik geloof dat haaien het ook voor de fun doen ;-)

Smee__

Re: Heb ik mijn paard laten klaarkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:50

En dolfijnen :j

Kyola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:51

Smee__ schreef:
En dolfijnen :j

Ja.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:53

ik was gisteren mijn pony zijn pielemuis aan het schoonmaken, maar ik moet hem altijd ehh aanmoedigen om uit te schachten. Ben blij dat ik dan alleen ben :+

die van mij had korsten echt op zijn 'dop' was bang dat zijn plasgaatje zou dichtgaan.

ik was laatst helemaal trots dat ik aan zijn willie mocht zitten. Wilde het bijna op facebook zetten :j

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:56

_O- Ik zie het al helemaal voor me! "Yes yes yes, vandaag mocht ik eindelijk aan 'naam paard' zijn pielemuis zitten!!! _O-

Pelryo schreef:
ik was gisteren mijn pony zijn pielemuis aan het schoonmaken, maar ik moet hem altijd ehh aanmoedigen om uit te schachten. Ben blij dat ik dan alleen ben :+

die van mij had korsten echt op zijn 'dop' was bang dat zijn plasgaatje zou dichtgaan.

ik was laatst helemaal trots dat ik aan zijn willie mocht zitten. Wilde het bijna op facebook zetten :j

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:58

Pelryo schreef:

Okee ik lach al dubbel van het lachen maar nu helemaal!!
Geweldig! het zou misschien wel bijna een fb feest worden op die manier!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:59

Dit is best een beetje een vreemd topic :')

masturberende paarden enzo _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:01

Ja hier ook al eens gebeurd, tijdens het borstelen was meneer ook met zijn edele deel het gras hallo aan 't wuiven... Niet veel later gaf hij het gras ook maar wat 'water'. :')

_O_

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:04

Oh gebeurd hier ook heel vaak hoor,ponylief schaamt zich ook nergens voor :+ bij hem komt er ook regelmatig wat uit spetteren :')

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:11

En dat op een zondagmiddag voor 18:00 uur...
Kinders toch... :') _O-

Mijn dag weer helemaal goed.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:55

Oh god why :')

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:55

Volgensmij kan het wel.. :+

Ik doe met mijn paard aan vrijheidsdressuur en hierbij ontspant hij en schacht hij uit. Toen ik hem vroeg om te steigeren, steigerde z'n pipo mee en die spoot recht langs m'n oor heen :') . Niet zo'n succes _O- .

jolleknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:13

hahahha die titel en dan ook nog het verhaal rbij geweldig := :))

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 18:14

Pelryo schreef:

Oke.. hoe moet ik dit voor me zien...? _O-

Ik ben zo blij om te lezen dat Geer niet de enige is. En dat ik niet de enige ben die zijn paard heeft laten klaarkomen. Al ben ik geloof ik wel nog de enige die dat heeft gedaan door er echt aan te zitten.. :+ ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:30

KBTP schreef:
Ja hier ook al eens gebeurd, tijdens het borstelen was meneer ook met zijn edele deel het gras hallo aan 't wuiven... Niet veel later gaf hij het gras ook maar wat 'water'. :')

_O_

Ik lag al helemaal dubbel bij het lezen van dit topic maar na deze post kan je me opvegen _/-\o_ :')

Heb zelf 2 hengsten en 2 ruinen en bij de warmbloed pulk ik er dus ook wel eens wat vuil af als hij net uitgeschacht staat. Denk er zelf niet bij na, al keek m'n vriend een keer erg raar toen ik dat voor't eerst ging doen waar hij bij was. paarden staan ook nog eens op een weide goed zichtbaar vanaf de straat, nou duim ik toch echt dat ik nog nooit bekeken ben geweest door een wandelaar of fietser :') Al zou die dan wel de gracht in gereden zijn denk ik _O-

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:31

Ach, voor alles een eerste keer Cis :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 18:33

Varekaj schreef:
KBTP schreef:

_O_

Ik lag al helemaal dubbel bij het lezen van dit topic maar na deze post kan je me opvegen _/-\o_ :')

Heb zelf 2 hengsten en 2 ruinen en bij de warmbloed pulk ik er dus ook wel eens wat vuil af als hij net uitgeschacht staat. Denk er zelf niet bij na, al keek m'n vriend een keer erg raar toen ik dat voor't eerst ging doen waar hij bij was. paarden staan ook nog eens op een weide goed zichtbaar vanaf de straat, nou duim ik toch echt dat ik nog nooit bekeken ben geweest door een wandelaar of fietser :') Al zou die dan wel de gracht in gereden zijn denk ik _O-

Ik hoop het niet voor je _O-

Toen ik het mijn vriend vertelde dat ik waarschijnlijk mijn paard heb laten klaarkomen vond ie het volgensmij niet zo leuk :=
Zegt ie dan zat je wel heel erg schoon te maken... Paard aftrekken.

En daarna vroeg ie of ik schrok toen ie kwam _O- Hij wist niet dat het alleen maar druppelde :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 18:34

Smee__ schreef:
Ach, voor alles een eerste keer Cis :')

Niet me vriend, wel me paard.. :')

_O-

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:54

xChantal94 schreef:
Volgensmij kan het wel.. :+

Ik doe met mijn paard aan vrijheidsdressuur en hierbij ontspant hij en schacht hij uit. Toen ik hem vroeg om te steigeren, steigerde z'n pipo mee en die spoot recht langs m'n oor heen :') . Niet zo'n succes _O- .

_O- _O- _O-

Dit is echt een fantastisch topic! :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:02

maarum
hoe maak je dan de koker schoon als ik vragen mag :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:19

Geniaal! Ik ben blij met m'n merrie haha

the_titan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:16

little_birdy schreef:
maarum
hoe maak je dan de koker schoon als ik vragen mag :+

lauwwarm water, een beetje neutrale zeep, zacht sponsje en handschoenen. Dan gewoon voorzichtig ingang schoonmaken en dan langzaam dieper. Let er wel op dat ie het toelaat of je krijgt een lel van z'n achterbeen.
Als ie hem helemaal intrekt zit die erg diep.
Kan je ook best een voelen of er geen bonen ( conglomeraten van vet, vuil en zo) in de koker zitten die hem kunnen irriteren.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:23

Cis _O-

het druppelen is normaal, das voorvocht. als ze echt klaarkomen dan komt er wel een behoorlijk kwakkie uit. doen die jonge hengsten hier regelmatig :') beetje zonde om het zo tegen de grond te spuiten :roll:

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:25

Dit is hilarisch.

Ik heb de koker van mijn paard eigenlijk nog nooit schoon gemaakt... er is ook nooit iets aparts aan te zien... Maar misschien toch een keer proberen.

Goh, wat ben ik blij met een ruin die niet zo sproeit :+

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:26

the_titan dankjewel
ik ben inderdaad bang dat ie trapt oid :o