Gini schreef:Ik ben zo blij met mijn merrie op dit moment.Echt hilarisch dit!
Maar hoe zit het dan met de theorie dat enkel mensen en apen het voor de fun doen en dat andere dieren er niets bij voelen?
Ik geloof dat haaien het ook voor de fun doen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zie het al helemaal voor me! "Yes yes yes, vandaag mocht ik eindelijk aan 'naam paard' zijn pielemuis zitten!!!
Pelryo schreef:ik was gisteren mijn pony zijn pielemuis aan het schoonmaken, maar ik moet hem altijd ehh aanmoedigen om uit te schachten. Ben blij dat ik dan alleen ben![]()
die van mij had korsten echt op zijn 'dop' was bang dat zijn plasgaatje zou dichtgaan.
ik was laatst helemaal trots dat ik aan zijn willie mocht zitten. Wilde het bijna op facebook zetten
Pelryo schreef:ik was gisteren mijn pony zijn pielemuis aan het schoonmaken, maar ik moet hem altijd ehh aanmoedigen om uit te schachten. Ben blij dat ik dan alleen ben![]()
die van mij had korsten echt op zijn 'dop' was bang dat zijn plasgaatje zou dichtgaan.
ik was laatst helemaal trots dat ik aan zijn willie mocht zitten. Wilde het bijna op facebook zetten

bij hem komt er ook regelmatig wat uit spetteren
Pelryo schreef:ik was gisteren mijn pony zijn pielemuis aan het schoonmaken, maar ik moet hem altijd ehh aanmoedigen om uit te schachten. Ben blij dat ik dan alleen ben :+
? KBTP schreef:Ja hier ook al eens gebeurd, tijdens het borstelen was meneer ook met zijn edele deel het gras hallo aan 't wuiven... Niet veel later gaf hij het gras ook maar wat 'water'.![]()
Al zou die dan wel de gracht in gereden zijn denk ik
Varekaj schreef:KBTP schreef:Ja hier ook al eens gebeurd, tijdens het borstelen was meneer ook met zijn edele deel het gras hallo aan 't wuiven... Niet veel later gaf hij het gras ook maar wat 'water'.![]()
Ik lag al helemaal dubbel bij het lezen van dit topic maar na deze post kan je me opvegen![]()
![]()
Heb zelf 2 hengsten en 2 ruinen en bij de warmbloed pulk ik er dus ook wel eens wat vuil af als hij net uitgeschacht staat. Denk er zelf niet bij na, al keek m'n vriend een keer erg raar toen ik dat voor't eerst ging doen waar hij bij was. paarden staan ook nog eens op een weide goed zichtbaar vanaf de straat, nou duim ik toch echt dat ik nog nooit bekeken ben geweest door een wandelaar of fietserAl zou die dan wel de gracht in gereden zijn denk ik
Hij wist niet dat het alleen maar druppelde
little_birdy schreef:maarum
hoe maak je dan de koker schoon als ik vragen mag