MirandaDvG schreef:Hoe groot is je wei?
Is het misschien een idee je spullen te bewaren in het aller achterste hoekje?
Verweg van de opening van de wei
Ja we gaan dit weekend het hooi enzo naar achteren brengen inderdaad,en hangen daar ook de nepcamera,ben bang dat als ik hem voor hang dat hij meteen uit de boom gejat word,
. 
,we zijn zelfs bij hem thuis geweest om een contractje te maken en te betalen voor een jaar.
,ik heb niet gereageerd erop,mijn man wil eerst naar de politie gaan.
.
) waar ik ook niet op reageerde.Op een gegeven moment kwam eruit dat hij me 100 euro wilde terugstorten maar de rest niet kon en wilde terugbetalen.Ik heb toen contact opgenomen met de politieagent die me al die tijd al helpt en die zei,ik zou ze aannemen,want als dit voor de rechter gaat ben je een aantal jaar verder en heb je een hoop advocaatkosten en betaal je waarschijnlijk bij aan advocaatkosten ipv dat je iets terugkrijgt.Hij heeft van de politie ook n berisping gekregen en zijn naam staat nu in de lijst van oplichters in de buurt.Dus ze houden hem zowiezo in de gaten.Tot nu toe is het rustig,hij weet in elk geval dat ik niet zomaar alles pik,toen ik hem na wat gedreig terugmelde dat ik ook wel persoonlijk met de politie wilde langskomen voor een gesprek,draaide hij als een blad aan de boom en had ik de dag erna de 100 euro al op mijn rekening staan.Hopelijk blijft het nu rustig,maar ik weet wel dat als ik ooit nog een andere wei huur,ik van de verhuurder bewijs wil zien dat de wei ook daadwerkelijk van hem is,