Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pally schreef:Aranel schreef:Vorig jaar is mijn paard één keer geschoren, hoop dat ik het dit jaar daar ook mee red. Naast dat scheren natuurlijk best prijzig is, is hij in de week nadat hij geschoren is echt een BOM. Stapte vorig jaar op nadat hij geschoren was, lag er met 2 minuten weer naast![]()
Het valt me nu mee hoe dik hij in het haar zit, ik hoop dus dat ik het uit kan stellen tot eind oktober/november, net als vorig jaar
Heb die van mij vorig jaar voor het eerst geschoren en daarna idd een bom. Niks anders als steigeren en raar doen. Kon er werkelijk niets meer mee worden. Dit jaar maar weer op tijd begonnen met dekens zodat ik niet weer hoef te scheren.
casperzazoe schreef:Ik ga mijn nieuwe pony ook scheren, ze heeft echt een dikke vacht! Wilde dat niet te laat doen omdat ze in een (wel goede) inloop stal + paddock staat en alleen met -10 de stal in gaat. Dus zie er wel tegen op om dat weer te kloten met die dekens maar ik wil wel wedstrijden gaan rijden dus lijkt het me wel verstandig..
is het trouwens slim om haar pas te scheren als we op wedstrijd gaan? (ik gok/hoop op novemeber of begin december) want ik moet wel altijd buiten trainen dus dat is wel koud dan.. en dan maakt dr dikke vacht niets uit