marlijntjeh schreef:Ik had mijn zadel te koop staan, en 2 meisjes wouden het wel hebben. Toen vroegen ze of ze het al mochten gebruiken, en volgende week kwamen ze geld brengen. Ik stemde in. Een week later kreeg ik 20 euro, en de week erna verdwenen ze van stal. Manege krijgt nog geld van ze, en ik heb meerdere berichtjes gehad dat deze meisjes dingen hebben 'gejat'. Egoistische lui, daar gaat mijn zadel en geld! En mijn vest heeft ze ook stiekem meegejat!
Dan ben ik wel weer benieuwd wie dat dan waren..
Jeetje wat een verhalen zeg... Dat heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig, inmiddels heb ik mijn eigen kleinschalige pensionstalletje, en we hebben een hele gezellige club, 6 pensionklanten dus niet zoveel, alles in eigen beheer, en alleen volpension.
Krijg ondertussen nog steeds geld van dr....
Geloof me, dan krijg je zin om een paar koppen tegen elkaar te slaan, bah... word er misselijk van. Het ergste is nog dat er juist iemand nieuw is gekomen en die valt hier dus middenin, kan er niks aan doen maar mag wel weer vertrekken. (en ik juist nog zo'n iemand die niet graag van stal naar stal gaat en lang heeft getwijfeld voordat ze kwam
mijn vriendin stak daar dagelijks de handen uit de mouwen. De wedstrijd rijdster deed dat niet.