Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
StableDoor schreef:Ik ben vandaag alleen naar buiten geweest. ID, mobiel en een halstertouwtje mee, cap op en bp aan. Het ging super! Hij was op de heenweg vrij langzaam, de terugweg sneller, daarom heb ik terug bijna alleen maar gestapt. Op de heenweg ook nog 2 handgalopjes gedaan, ging prima. Ook de rem zat er goed op! Hij was wel erg bezweet omdat 'ie het spannend vond![]()
Hij is maar 1 keer geschrokken, van een man die zijn rugzak op deed, maar de boskabouters lieten hem koud!
Voor herhaling vatbaar dus!
StableDoor schreef:Ik heb nu wel een stuk alleen in duin gereden (echt maar heel kort), en toen wachtte mijn zus aan het eind van het pad. Toen was hij heel braaf. Er stonden wel plots 3 reeën op het pad. Hij schrok, maar die schrikreactie bestond alleen maar uit hard ademen en 2 seconden stilstaan, toen liep hij alweer verder. Hij schrikt eigenlijk niet snel, en als hij schrikt gaat hij eigenlijk alleen stilstaan...
@Arabesk: waarom wel op straat en niet in de duinen?
Edit: al gelezen. Ons duin (Noordwijk) is vrij druk. Als ik alleen ga spreek ik ook een tijd af dat ik terug ben, dan bel ik mijn vader. Als ik niet binnen de afgesproken tijd bel en ook niet opneemt, gaat mijn vader zoeken. Ik zeg ook van te voren welke route ik neem.
Toppie! Arabesk schreef:Ze vinden je tegen de tijd dat je een geraamte bent...