Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
meiske1577 schreef:Even een schopje omhoog.
Ik heb vorig jaar voor mijn paard een set nieuw bucas dekens aangeschaft. Nu het weer kouder is geworden heb ik de onderdeken van 300 gram onder de bovendeken gedaan. Echter nu blijkt dat mijn paard toch weer kale plekken gaat krijgen op zijn borst. Balen natuurlijk want het is een dure grap die dekens.
Hoe bevalt de optimo bij paarden met dit probleem?
Ik heb een breed paard met vrij hoge schoft. Hij heeft nu maat 205 op, die zijn qua lengte precies goed.
Ik heb nu een big neck onderdeken besteld en een borstverbreder voor de overdeken maar weet niet of dit de oplossing gaat zijn.

dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om.

meiske1577 schreef:De Outer was er alleen in 215 . Dus dat ging sowieso niet passen.
Aangezien ik online moet gaan bestellen, dus toch maar even zo voor de maat gekeken.
Ik denk dat ik toch voor een 198 ga. In beweging trekt de 205 erg naar achteren. Kan natuurlijk altijd nog omruilen, is alleen niet fijn dat heen en weer verzenden. Voordeel is wel dat ie momenteel in de aanbieding is dus dat scheelt weer![]()
Ik denk dat de Outer ook groter valt dan de liner die erin zit?