Omdat ik 15 km moet rijden. ik wil hem best meenemen of op de gok de cap meenemen en als die niet past ruilen, maar als iemand toevallig daar is of werkt en kan zeggen of het kindermaat of volwassenenmaat is, weet ik al of ik me de reis ernaartoe kan besparen of niet
Ik stond vanochtend 9u bij de Gamma, de paardenspullen lagen nog niet eens in de winkel! Ze hebben een zadelkar voor mij opgehaald, want daar ging het mij om. Degelijk ding, erg praktisch! En een stuk goedkoper dan de kar die ik bij EJ gezien had.
Echt heel makkelijk verplaatsen is het niet. Je moet de kar kiepen zeg maar, en hij is best hoog (wel makkelijk, met mijn 1.80m ). Ik wil proberen of er aan de voorkant kleine wieltjes onder kunnen.
Hier bij de Gamma in Breda is er niet zo heel veel. Een klein stukje van het rek is bezet met paardenspullen. Er staat een pop met kleuren, maar ik zie nergens waar je de kleren kan kopen. En wat poetskisten en een zadelkar. Ik ga dus toch maar gewoon naar een ruitersportzaak
Sjors
Geplaatst: 20-08-12 20:39
Lynn_Nikita schreef:
Hier hadden ze de sokken niet helaas
Hier ook al niet. Zouden ze die -door en of andere reden- niet gemaakt hebben? Ik ga het iniedergeval morgen vragen! Edit: Hier hadden ze de dekjes ook niet
by ons hadden ze ook geen sokken en we vroeger er na en oen hadden ze wel waren ze vergeten neer te leggen
dravergekkie
Geplaatst: 20-08-12 20:55
Sjors schreef:
Lynn_Nikita schreef:
Hier hadden ze de sokken niet helaas
Hier ook al niet. Zouden ze die -door en of andere reden- niet gemaakt hebben? Ik ga het iniedergeval morgen vragen! Edit: Hier hadden ze de dekjes ook niet
Het kan aan mij liggen maar in de folder staan toch helemaal geen dekjes ?