Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Evelijn schreef:Ik snap dat je de punten wel terecht vond maar de opmerkingen op het protocol niet goed kon plaatsen. Is dit de eerste keer dat dat gebeurt... het blijft een jurysport... en jury's zijn ook maar mensen die allemaal weer op andere dingen letten en andere dingen opmerken.
KarinvdM schreef:Ik kan me wel vinden in het commentaar van SuzanneF, maar die 7ens had je van mij niet gehad, daarvoor heb je veel te weinig impuls.
Probeer eens veel actiever voorwaarts te rijden, ik denk dat je dan een heel ander paard ziet.
KarinvdM schreef:Ik kan me wel vinden in het commentaar van SuzanneF, maar die 7ens had je van mij niet gehad, daarvoor heb je veel te weinig impuls.
Probeer eens veel actiever voorwaarts te rijden, ik denk dat je dan een heel ander paard ziet.
vonneke schreef:Ik was met deze proef niet aan een wp gekomen als ik vanuit deze hoek gejureerd had. Mis vaak de impuls en verwacht wanneer dit in orde is de aanleuning ook beter zal zijn.