ok daar heb ik respect voor bertie!!! paardenwereld en wedstijdwereld vindt ik hard, soms te hard dan vindt ik dat echt respect dat je daar tegengas geeft
bertie
Geplaatst: 22-07-12 23:53
xVioolx schreef:
ooh kan jij voor een ander bepalen of een hulpmiddel nodig is ! knap !!
Je kunt ook andersom denken. "Ik wil niet met hulpmiddelen rijden omdat ik van mijn paard hou en niet wil forceren, wat moet/kan ik dan doen?"
bertie
Geplaatst: 22-07-12 23:55
nikkie722 schreef:
ja ik zelf ook bertie maar als het om veiligheid gaat wat ik heel belangrijk vind tijdens een buitenrit en het zo volgens de TS goed gaat??!!
Misschien kan TS ervoor kiezen om niet op buitenrit te gaan als de combinatie er nog niet aan toe is. Het gebruik van hulpmiddelen is een teken dat ze er nog niet aan toe is.
jullie kennen mij niet, weten niet hoe ik rijd, en weten niet hoe mijn paard is.
je kan makkelijk iets zeggen, maar wie weet nou wat ik met mijn paard al allemaal heb beleeft??
ik heb een vrij ernstig ongeluk met mijn paard gehad, dit met een paar schrammen overleefd, en maanden met mijn paard in de bak gewerkt. ik vind het nu tijd om weer eens de weg op te gaan. toen ik het met een normaal enkel gebroken bitje probeerde met mijn vader mee op de fiets, was ze een stuiterbal, en kon ik haar steeds maar net houden. als de pessoa mijn oplossing is, dan is dat mijn probleem. als ik buiten wil gaan rijden, en een pessoa voorlopig de oplossing voor mij is om veilig buiten te kunnen rijden voor zowel mij en mijn paard als de andere weggebruikers, dan doe ik dat liever dan zonder zekerheid de weg weer op te gaan.
ik wil mijn paard gewoon weer lekker laten doen wat zij het leukste vind, en dat is zeker wel het buitenrijden.
vind het toch fijn dat er ook wel weer mensen tussen zitten die begrijpen wat ik bedoel. heel erg bedankt
ik vraag gewoon wat mensen van de pessoa vinden, of een andere oplossing weten, niet wat mensen van hulpteugels vinden, en hoe ik mijn paard rijd.
daar heb ik dit topic niet voor aangemaakt. ik vraag wat, en hoop daar gewoon antwoord op te krijgen.
ik verwacht dan geen hele discussie over hulpteugels, terwijl dit over een pessoa hoort te gaan..
als je dit soort topics aanmaakt op bokt kun je een reltopic verwachten, zie dat je nog niet zo lang actief bent, nou welkom heel gezellig hier je moet doen wat je zelf wil, als dit zo goed gaat is het toch prima?? paard en jij hebben geen last van elkaar begreep ik. dan ben je toch klaar???