. Ik rij zelf op een appaloosa, maar merk tot nu toe alleen nog maar positieve berichten en de punten die we rijden zijn de punten die we gewoon verdient hebben Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik rij zelf op een appaloosa, maar merk tot nu toe alleen nog maar positieve berichten en de punten die we rijden zijn de punten die we gewoon verdient hebben 

Anoeska schreef:Sommige paarden zijn nou eenmaal meer geschikt voor de dressuursport. Het is geen gezelligheidsbijeenkomst, het is een wedstrijd. Dus met een beter paard, krijg je ook betere punten (als je een soortgelijke proef zou rijden).

mickydo schreef:Dan hoop ik dat de betreffende jury ook werk heeft gemaakt van jouw scheldpartij... Iets met een pot en een ketel??Affijn die heb ik helemaal de huid volgescholden en klacht in gediend bij KNHS .
Anoeska schreef:Ja, maar het perfecte beeld van een onderdeel is niet afhankelijk van wat voor ras je hebt. Een KWPN-er kan nou eenmaal meer strekken dan een fjord (om maar een vb te noemen) en zal dus sneller een hoger punt krijgen voor dat onderdeel.

KarinvdM schreef:mickydo schreef:Dan hoop ik dat de betreffende jury ook werk heeft gemaakt van jouw scheldpartij... Iets met een pot en een ketel??Affijn die heb ik helemaal de huid volgescholden en klacht in gediend bij KNHS .
Voor negatieve reacties en opmerkingen hoef je overigens geen haflinger/tinker/fjord of wat dan ook te hebben, dat kan je met een 'gewoon' rijpaard ook krijgen.
vencedor schreef:het mag niet maar het gebeurt wel..Met mijn vorige paard was ik niet zon mooie combi, groot paard klassiek type, veel wit op het hoofd, hoge witte benen en ik ben heel klein en smal. Nu met mijn huidige paard kan ik belabberd rijden en dan nog scoor ik net zo hoog als ik op dat andere paard heel hard mijn best had gedaan. Nou moet ik wel zeggen dat mijn huidige paard ook beter beweegt. Staat ook regelmatig onderaan mn coupon, mooi duo, mooie combinatie, leuk paard. Voorheen nooit gehad, maar ook mijn punten gereden, je moet er iets harder voor werken denk ik.