Ik heb er nu maar 3 die passen, 2x beige en een grijze de rest is ondertussen van een formaat waarbij ik iemand kan meenemen maar wat verwacht je na 40 kg afvallen
blauw, bruin , zwart met blauwe strepen en witte ruitjes, bruine ruitjes , grijs/bruine hopelijk komen er nog meer
Een grijze gladde en dunne van BR. Voelt aan als een tweede huid haha.2 geruiten, crème en blauw.En een jeans rijbroek van Horze.
Eén zwarte en één zwart/grijze, maar die laatste is eigenlijk versleten.Zoveel rijbroeken als sommigen hier hebben, zoveel gewone broeken heb ik niet eens
een zwarteen een knalrode ook heb ik nog een grijzen en een donkerblauwe maar die vind ik niet zo lekker zitten omdat die band heel hoog zit bij je buik...o en natuurlijk een witte
Zwart, donkerblauw geruit met lichtere stiksels en donkerblauwe leren zitvlak, licht blauw geruit en wit
Bruin met ruitjesZalmroze met ruitjesKnalroze met ruitjespaars met licht roze zitvlakkenbeigeWitte met een licht geel streepje erin
Jeans rijbroek ruitjes rijbroekbruine rijbroekblauwe rijbroekwitte rijbroekzwarte rijbroekbeige rijbroek
Lichtbruin met donkerbruine ruitjesGrijs met leren zitvlakGrijsBruinDonkerblauw met rood zitvlakBeigeZwart