We gaan het even aankijken hoe ze het doet, ze staat buiten en is in d'r kop vrolijk. Wel laten we in de tweede hoef niet snijden, die pijn willen we d'r niet meer door laten gaan. We proberen er nog een mooie tijd van te maken die ons gegeven is. Uiteindelijk zal er wel een beslissing gemaakt worden waarin we d'r moeten laten gaan. Vrijdag komt de da weer om de hoef te inspecteren en zal hij zijn mening geven.
Bedankt voor je link Yvonne, deze had ik zelf ook gelezen. In de ene hoef is al gesneden en een flink stuk van af. In de andere hoef is het ook geconstateerd en laten we bewust niet in snijden omdat we de gegeven tijd die we nog hebben haar geen verdere pijn willen aandoen.
Dank je wel Arian, ik denk dat we er op deze manier het beste aan doen. Misschien zou een ander het anders doen, maar dit voelt voor ons naar Jessy toe het beste.
Volgens mij is dat het hoefbeen, maar pin me er niet op vast hoor. Oh wat slecht dat ik dat eigenlijk niet zeker weet Het lijkt nu heel wat omdat het zo wit is beslagen door de antibioticazalf, maar dan lijkt het een stuk minder wat er is afgehaald. Natuurlijk is het een flink stuk, maar dit geeft wel een vertekend beeld. Het slechte gedeelte is op de foto moeilijk te zien, zal eens kijken of ik een duidelijkere foto kan maken.