Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
loulou schreef:shilady schreef:Ja bij mijn telefoon privider sturen ze een aantal weken later gewoon een herinnering en meestal wanneer het betalingstermijn van die herinnering is verstreken heb je dan meestal wel weer je volgende loon of inkomsten erop staan dus die van mij is wel begripvol ja ... en zo heb ik nog wellis een paar dingetjes meegemaakt met providers of maatschappijen als je even belt en zegt van ja ik heb het nu even niet maar die of die datum heb ik het zeker kan je zo meestal wel een deurwaarder ontwijken en krijg je vaak wat uitstelling of begrip...![]()
Had laatst een rekening van een of ander lab in belgie die ik met iban moest betalen maar ik kwam er helaas geen wijs uit toen heb ik gebelt van ja ik doe mn best heb in princiepe het geld maar er zijn wat probleempjes kan je in de computer invoeren dat ik ermee bezeg ben en uitstelling geven en dat was allemaal goed en uiteindelijk maar naar de bank zelf gegaan en hun het voor mij laten doen ..
Iedereen kan een financiele tegenslag krijgen dus vind dat helemaal niet zo makkelijk gedacht
als ik hier op bokt lees van ja we kregen even een belasting aanslag van over de 1000 dan denk ik tja je moet het maar hebben liggen en dan kan het ook ineens moeilijk worden voor sommige mensen wat betaal je eerst je belasting aanslag of je paard ..
dat je hier zoveel ervaring mee hebt betekend volgens mij dat er iets mis is met je uitgaven patroon. ik vind het persoonlijk belachelijk dat je andere opzadelt met je problemen en daar zo makkelijk over praat.
jesito schreef:Niet alleen voor brand, ik vind het gewoon niet kunnen dat voor geld ineens een paard daar de dupe van wordt.
Ik zou zo'n paard liever op een afgesloten weiland zetten, minder kosten dan op stal en voor het paard is het fijner.
ruitje schreef:jesito schreef:Niet alleen voor brand, ik vind het gewoon niet kunnen dat voor geld ineens een paard daar de dupe van wordt.
Ik zou zo'n paard liever op een afgesloten weiland zetten, minder kosten dan op stal en voor het paard is het fijner.
Dat je een slot op de stal doet wil niet zeggen dat je de dagelijkse verzorging niet doet? Paard kan dan nog steeds naar buiten toch?
Marijkjuh schreef:Bedankt voor de tipsMeerdere zijn er bruikbaar. Ondertussen heb ik weer contact met de klant opgenomen en deze zegt het stalgeld betaald te hebben, dus nu is het even wachten op een bankafschrift (betaling gaat via mijn vader) Mocht het niet zo zijn, dan heb ik nu iig genoeg ideeën over wat onze volgende actie kan zijn. Zadelkast op slot zal weinig helpen, aangezien de paarden niet bereden worden. De betreffende mensen komen ook niet veel op stal.
Marijkjuh schreef:Even een kleine update. De klant heeft betaald, dus hopelijk gaat het vanaf nu aan verder goed met maandelijks betalen. Iedereen bedankt voor de tips en reacties
Marijkjuh schreef:Even een kleine update. De klant heeft betaald, dus hopelijk gaat het vanaf nu aan verder goed met maandelijks betalen. Iedereen bedankt voor de tips en reacties