Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tja mest afvoeren kost ook weer geld. En ze hoeven in principe al niks met de paarden te doen. Die ene niks meer geworden?
die moest al een keuze maken tussen stroomdraad kopen en der boodschappen
) Daarnaast komt er nog eens bij dat contracten door niet bestaande ondernemingen niet rechtsgeldig zijn + het feit dat ze ook nog eens een economisch delict plegen (niet ingeschreven staan bij KvK etc. is ook een delict). Pak dit optelsommetje en kijk eens hoe het afloopt met een zwarte stal.... Geeft mij een beetje een onzeker gevoel...jamiroquai schreef:Inderdaad bij ons in goed vertrouwen, daarom heb ik er ook nooit bij stilgestaan. Ben wel benieuwd hoe het bij anderen is.
Als je belastingcontrole hebt zou je zelf dat bedrag ook moeten kunnen verantwoorden toch? In theorie?
Britt schreef:Wat is eigenlijk de reden dat het nu contant moet? Is ze van wit naar zwart/grijs gegaan? In dat opzicht kan ik me wel voorstellen dat ze niet zo blij wordt van betalingsbewijzen, dan wordt er in een keer aangetoond dat ze jou een dienst levert en dat ze dus zwartwerkt
jamiroquai schreef:Volgens is het bij mij geen pensionstal maar een hobbystal, maar hoe leggen zij dat verschil uit als ze vragen krijgen? Het wordt wel nagekeken door de boekhouder. Bij ons krijg je geen stal als je per bank wil betelen want dat heeft in het verleden al zo veel ellende opgeleverd..... Mensen met saldotekort schrijven niet af, en beweren dan dat dat 'bij hun'wel gbeurd is. Maar dan is het bij het pension niet bijgeschreven. De eigenaresse wer er gek dan, iedereen nalopen voor dat stallingsgeld. \mensen weigerden te betalen omdat het volgens hen al afgeschreven was.
DeSa schreef:Tja mest afvoeren kost ook weer geld. En ze hoeven in principe al niks met de paarden te doen. Die ene niks meer geworden?
Safire schreef:@ingvdh , denk wel dat ze dit bijhoudt, maar dat is geen bewijs. ze kan makkelijk zo zeggen dat niet betaald is.