Ik eet vrij weinig voor het rijden, om zijsteek te voorkomen. En dat is behoorlijk vervelend voor oa lichtrijden of doorzitten Dus ik eet hooguit een stukje vkees of een broodje. En meestal eet ik na het rijden iets. Deze manier bevalt me prima!
Ik vond het zelf altijd vervelend om veel te eten voor het rijden. Gewoon een crackertje of een schaaltje yoghurt. Wel dat je een vol gevoel hebt maar niet dat je een uur moet uitbuiken =P. Natuurlijk is dit per persoon verschillend.
VANiLLEVLA_
Geplaatst: 15-07-12 22:16
Ik had ook altijd 's avonds les, dan at ik een bakje vla, en als dat er niet was niks. En at ik na de les pas mijn echte avondeten.
licht er een beetje aan hoelaat ik les heb (wij eten laat thuis) maar als ik na het avond eten zou lessen zou ik gewoon niet zoveel eten en dan eventueel na der hand nog een beetje.
Ik rijd al een tijdje niet meer, maar ik at voor het rijden meestal fruit of wat yoghurt. Soms ook helemaal niks Met een volle maag sporten vind ik absoluut niet prettig.
ivda
Geplaatst: 17-07-12 22:18
Ik heb altijd direct na mijn avondeten les. Daarom eet ik bijna altijd noodles, of macaroni, Dan krijg ik nooit last van steken of pijn in mijn buik tijdens het rijden.
PanamaD
Geplaatst: 18-07-12 16:25
Had ik vroeger ook altijd last van, bij mij is het vanzelf over gegaan met gewoon door rijden, maar weet hoe vervelend het is! Licht eten is het best: brood, cracker, cornflakes bijvoorbeeld.