Helaas zijn we de 2e dag gestopt. De eerste dag is heel vlot verlopen, dikke 50km gedaan, paardje gedouchet en verzorgd en op stal gezet, ik ondertussen gaan zwemmen, dan heeft ze nog een tijdje op de wei gestaan, 's nachts op de stal terug, 's ochtends weer eventjes op de wei om haar benen te strekken en dan vertrokken voor de 2e etappe die een 25 km zou duren...
Helaas zijn we maar 10km ver geraakt toen ze koliek kreeg
. Direct DA erbij geroepen en nu is alles terug in orde met haar (na in het totaal 3 pijnstillers, 2x 5l parrafine en AB) .. Is het van de stress? Te koud water? Het kan vanalles zijn.. Ze heeft gewoon haar gewone voer doorgekregen (hadden we op voorhand naar daar gebracht) dus dat kunnen we toch al uitsluiten. Ze heeft nog maar 1x koliek gehad op de 7 jaar dat ik ze had.We zijn dan met de camion naar onze volgende overnachtingsplaats gegaan (dat schudden zou goed zijn voor de koliek) en dan is 's avonds de DA nog langsgeweest om te kijken of we eventueel verder konden. Haar algemene conditie was goed, super zelfs maar haar darmen waren nog steeds verplaatst. Dan is mijn moeder ze de volgende dag maar komen halen met de trailer om ze naar huis te brengen...
Hier wat fotootjes:

Dag 1 tijdens de pauze

Bijna aan onze eerste stop

Dag 2 's ochtends. Ze was vies aan het kijken naar alle kindjes die daar rond liepen en geweldig veel kabaal aan het maken waren (er was een ponykampje begonnen net)

Ergens onderweg

De Maas over

Dag 2, 's avonds op de DA wachten... Zo ziek ziet ze er niet uit hé :p

En hier staan we nog is te wachten, op mijn moeder deze keer

Ik denk trouwens dat ik er sowieso zou mee zijn gekapt want de temperaturen van afgelopen week waren echt niet aangenaam! Of ik zou altijd om 6uur 's ochtends vertrokken zijn zodat ik er voor de middag zou zijn
Ach jah..