Stadsrit Rotterdam NRSV - doen er meer mensen mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suzannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:26

Degene op de Fries was ik :)
Ik had inderdaad mijn handen vol :D En nu spierpijn |( Onderweg dacht ik telkens: ook genieten ook genieten ook genieten...

Maar heb echt genoten. Ik werk in Rotterdam en we kwamen nu op plekken waar ik normaal alleen met fiets/scooter/auto kom :)

Mijn paard is best wel snel bang voor dingen, maar in een grote groep gaat het veel beter. Hij bleef rustig bij zijn stalmaatje en er zijn duizend "enge" dingen tegelijk, waardoor er niet specifieke dingen zijn waarvan hij schrikt. Op een rustig landweggetje kan hij op de noodrem gaan staan voor een putdeksel en in de stad draafde hij er overheen.

Geweldige ervaring en zeker aan te raden indien het een traditie wordt!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:32

Suzannah schreef:
Degene op de Fries was ik :)
Ik had inderdaad mijn handen vol :D En nu spierpijn |( Onderweg dacht ik telkens: ook genieten ook genieten ook genieten...

Maar heb echt genoten. Ik werk in Rotterdam en we kwamen nu op plekken waar ik normaal alleen met fiets/scooter/auto kom :)

Mijn paard is best wel snel bang voor dingen, maar in een grote groep gaat het veel beter. Hij bleef rustig bij zijn stalmaatje en er zijn duizend "enge" dingen tegelijk, waardoor er niet specifieke dingen zijn waarvan hij schrikt. Op een rustig landweggetje kan hij op de noodrem gaan staan voor een putdeksel en in de stad draafde hij er overheen.

Geweldige ervaring en zeker aan te raden indien het een traditie wordt!

hahaha kan het me helemaal voorstellen
die man op die ijslander keek af en toe even benauwt naar achtere hahaha
hiervan leren ze enkel maar hoor