Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Romybakker schreef:stef schreef:TS: Wat is nu precies je doel? Je MOET het weten schrijf je..
Jah, ik wil niet dat er ongelukken gebeuren ofzo.
Romybakker schreef:Ik stop met jullie vragen te beantwoorden en hier op te reageren, ik weet al wat ik ga doen en dat heb ik al 4x ofzo gezegt@!
Froukjeloves schreef:Je bent 12 jaar las ik in je profiel. ik zou gewoon 1x per 2 weken les nemen. En kun je dat niet betalen niet aan springen beginnen ( ook niet alleen het paard) want gaat het fout dan zit je. Doe dingen waar je wel vertrouwd mee bent. Dus gewoon rijden misschien?
Froukjeloves schreef:Ik heb hier maar een woord voor ONVERANTWOORD sorry TS maar je komt mij als heel onzeker over dit kan finaal fout gaan. Neem gewoon les. Je kan toch ook niet leren schrijven zonder school?
Je kan ook niet springen als je niet weet hoe en wat. Dus LES
Liekec ben ik het het mee eens lol
Dav schreef:Ts vertel eens hoe oud is de pony,is het je eigen,wat voor soort is het?
Ben gewoon even nieuwsgierig.
Chaos heeft wel'n punt hoor. Weet niet of je na die tijd de pony in de weide zet maar de wind kan koud zijn en zo op de spieren slaan dat die straks onwijs stijf kan gaan lopen.
Romybakker schreef:Ik kreeg gisteravond een krabbel op mijn hyves.nl van een meisje die de groepen indeelt van de springwedstrijd en ze wou weten hoe hoog ik sprong. Maar hoe hoog ik spring meet ik nooit eigenlijk dus zou ik zaterdag gaan oefenen / kijken hoe hoog ik spring om te weten in welke categorie ik ga!
Mistie schreef:Bouw gewoon de hindernis op, eerst balkjes, klein steiltje, en dan net zo hoog als je zelf durft. Als je zelf niet durft zal de pony ook weigeren, ook al heeft ze de hindernes net los gesprongen. Niet doen wat je niet durft. Vertrouwen komt vanzelf.
Romybakker schreef:Mistie schreef:Bouw gewoon de hindernis op, eerst balkjes, klein steiltje, en dan net zo hoog als je zelf durft. Als je zelf niet durft zal de pony ook weigeren, ook al heeft ze de hindernes net los gesprongen. Niet doen wat je niet durft. Vertrouwen komt vanzelf.
Daar zeg je me wat! Dat zal ik doen, zoals ik al een paar x zei: Ik ga er gewoon gelijk op. Inderdaad ik kan natuurlijk niet zeggen hoe hoog ik spring (Wat ik nog niet vaak heb gedaan, ) want dan zal ze weigeren. Ik moet tegen pony's van de manege die 3x op een dag rijden echte springers zijn het dus niet dus al te hoog hoef ik niet