Saars schreef:Zijn jullie nu echt met jullie 'kennis' dit meisje, met een heel eerlijke en in mijn ogen ook heel normale mening over de dressuur van vandaag, dit meisje de les aan het spellen? Zij hoeft geen onderzoek te doen om gewoon te zeggen wat zij ziet met haar eigen ogen! Het is aan jullie om op een normale manier uit te leggen dat het niet slecht hoeft te zijn! Maar waar zijn jullie mee bezig?
'Normaal rijden' is in de ogen van TS zorgen dat je paard er plezier in heeft! Doen wat je paard leuk is, al is dat enkel buitenrijden! En dressuur moet je paard dan 'gezond' houden? Zeg mij eens wie er 'gezonder' is, een paard dat altijd in de bak rijdt of eentje die altijd buitenrijdt? Dressuur is een competitiesport geworden die hoe langer hoe minder rekening houdt met het welzijn van het paard. En omdat we als mensen allemaal zoveel weten, weten we ook precies wat ons paard ervan vindt.
Normaal ga ik niet in op dit soort discussies maar dit slaat echt alles. Jullie weten toch dat rollkür en LDR niet hetzelfde zijn en dat rolkürr verboden is? En in mijn ogen is LDR inderdaad een nieuwe naam om rolkürr te verstoppen, maar dat is weer een andere discussie. Echter, met jullie achteloze gebruik van de twee termen lijkt het me dat jullie het oké vinden dat de termen voor hetzelfde staan! Proficiat!
hier ben ik het nou mee eens ik ga me hier nu buiten houden want het topic is alles maar discussie op discussie