Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Joolien schreef:doezel2 schreef:mense denk er ok even bij na je moet ok betalen voor de da ook al komt hij voor piet jan snot en als hij onnodig komt vind ik het zonde voor het geld
Beter een keer onnodig komen dan een ziek paard.
Bassenqua schreef:Tjonge wat een paniek hier zeg, nou TS troost je, ik heb ook zo'n raar klein ding die dit doetniks koliek, niks slokdarmverstopping, EN NIKS DA gewoon pure opwinding van het lekkere eten. Krijg soms weleens het idee dat een aantal bokkers hier aandelen bij de DA heeft
integendeel....ik doe het meeste zelf
Denk inderdaad dat het een soort conditionering is, dat ze het linkje legt lekker eten - lekker rollen. Die van mij gaat dat gewoon in haar hooi liggen rollen of soms als ze slobber krijgt, blijft vervolgens liggen en gaat liggend verder eten. Ik vind ook de reacties wel erg paniekerig in dit topic... Maargoed, het is altijd beter om het zekere voor het onzekere te nemen. Bassenqua schreef:Ts denkt een topic te openen waarin ze haar grappige shet wil laten zien en krijgt half bokt over haar heen omdat ze een ( dood ) zieke pony zou hebben. Kom op nou zeg
).