cissy schreef:maar die paarden lopen niet kreupel en deze wel....
Waar lees je dat?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cissy schreef:maar die paarden lopen niet kreupel en deze wel....
anais96 schreef:Ik denk dat je jezelf ellende op de hals gaat halen, iedere als het paardje iets aan z'n been heeft zul je aan de afkeuring denken heb ik het gevoel... Het is misschien hard en echt niet leuk, maar ik je zult later hetzelfde zeggen over de financien als hij wat krijgt..![]()
Edit: las eroverheen dat hij al kreupel loopt. Lijkt mij echt geen moeilijke keus
Alani schreef:Loetie84 schreef:Ik heb ook altijd geleerd: "ellende moet je niet kopen, dat krijg je vanzelf". Ik ben bang dat dat op jouw geval zeker van toepassing is. Ik zou hem terugdoen naar de verkoper en op zoek gaan naar een leuk, gezond paardje!
Helemaal mee eens en ik kan bevestigen dat ellende idd vanzelf met de jaren komt.
Johnnydepony schreef:Dus jij gaat wel rijden met een onregelmatig paard ?
Jacimatho schreef:Verder liep hij niet goed op de kleine voltes qua achterhand gebruik.
cissy schreef:waar ik dat lees?Jacimatho schreef:Verder liep hij niet goed op de kleine voltes qua achterhand gebruik.
dat noem ik kreupel
Jacimatho schreef:Bij Dac Noordwolde, kliniek met uitstekende naam
Dank voor de goede adviezen tot zover. Die zijn heel nuttig en drukken me met de neus op de feiten.
Is er iemand die een klinische afkeuring heeft genegeerd en toch is voortgegaan met de koop?