Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Scum schreef:Is het niet zo dat er een hele invloedrijke manegehouder is die op die maniet alle wedstrijden naar zich toe wil trekken??
Katja schreef:Scum schreef:Is het niet zo dat er een hele invloedrijke manegehouder is die op die maniet alle wedstrijden naar zich toe wil trekken??
Vermoed dat ik denk wie je bedoelt maar die waren juist teruggefloten tijdens de vergadering van de regio. Snap echt niet waarom deze domme actie er is en overweeg het ook bij de knhs aan te kaarten. Die moeten als overkoepelende organisatie toch de boel in de gaten houden.
Citaat:Als overgangsregeling voor het outdoorseizoen 2012 is de voorwaarde, dat
voor het organiseren van Z wedstrijden twee 20x60 ringen aanwezig moesten,
zijn komen te vervallen.
Het is dus mogelijk Z wedstrijden te organiseren in één 20x60 ring en een
losrijterrein.
Sjoos schreef:Dit mag dit outdoor seizoen nog, als overgang. Hierna niet meer.Citaat:Als overgangsregeling voor het outdoorseizoen 2012 is de voorwaarde, dat
voor het organiseren van Z wedstrijden twee 20x60 ringen aanwezig moesten,
zijn komen te vervallen.
Het is dus mogelijk Z wedstrijden te organiseren in één 20x60 ring en een
losrijterrein.
kleinvosje schreef:Gaat deze regel dan niet alleen maar in werking in het outdoorseizoen? Er zijn echt maar heeeeel weinig locaties met 2 indoor 20x60 ringen...
kleinvosje schreef:Gaat deze regel dan niet alleen maar in werking in het outdoorseizoen? Er zijn echt maar heeeeel weinig locaties met 2 indoor 20x60 ringen...
_Esther_87_ schreef:kleinvosje schreef:Gaat deze regel dan niet alleen maar in werking in het outdoorseizoen? Er zijn echt maar heeeeel weinig locaties met 2 indoor 20x60 ringen...
Heb nog even de reglementen er op na gekeken, het enige wat ik kan vinden is de afmetingen van de rijbaan (B-M 20x40 en Z 20x60) en de afmeting van de losrijbaan (min 35x15).
Verder zie ik in het algemeen en het dressuur wedstrijdreglement niets over minimaal aantal ringen. Dus misschien valt het allemaal wel weer mee. Hoop ik toch.
kleinvosje schreef:Dat slaat dan inderdaad nergens op. Ik weet 1 locatie met ruimte voor 2 20x60 ringen, maar dan blijft er weinig over...