MachoXRuby schreef:
Persoonlijk denk ik dat die een beetje te oud is, wat al eerder gezegd is tegen je, mbt een andere pony van die leeftijd.
Zoals ook al veel mensen gezegd hebben: Haflinger / Fjord... Ben ik het ook niet mee eens, ik weet ook niet hoe je daar tegenoverstaat. Maar een Fjord, ook al wordt het vaak gezegd, is over het algemeen (Uitzonderingen daargelaten!) geen kinderpony. Ze zijn erg sterk, erg slim en hebben 'gevoel voor humor' (dwz, niet dat ze staan te lachen, natuurlijk, maar ze hebben, over het algemeen, streken). Ze hebben vaak een consequente ruiter nodig en, uitzonderingen natuurlijk weer daargelaten, dit zijn kinderen vaak niet.
Kan je misschien niet eens samen met je instructrice/instructeur-oid op het internet gaan kijken. Die kennen jouw niveau, kennen jou als persoon, en weten waar je naar moet kijken. Ik denk dat dat beter is, dan dat je op eigen houtje, of hier op Bokt, serieus gaat kijken. Uiteindelijk kennen we jou niet.

En de prijs... in de leeftijds categorie 10-15, D of E, reken toch echt maar boven de 2000 euro met de wensen die je hebt. En dan ben je er nog niet, natuurlijk. Passend zadel, hoofdstel en andere benodigdheden kosten ook minimaal zo'n 1000 euro bij elkaar.
Succes!!!