Gezocht:Combinaties die willen voorrijden in uden.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 22:28

Dat kan ik natuurlijk niet geven van een ander persoon. Wie ken je real vanuit de cursus dat je bent gekomen?
Die kan dat gewoon zelf opvragen bij degene die de filmpjes maakt.
Als die dat nou echt gewoon weigert weet je ook gelijk wat je eraan hebt en zal ik er nog eens naar vragen, maar vind echt dat mensen hun eigen verantwoordelijkheid moeten nemen en die niet op mij moeten afschuiven.
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 30-03-12 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

leonie87

Re: Gezocht:Combinaties die willen voorrijden in uden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 22:29

Even ontopic.
We hebben een uitvaller voor aankomende woensdag. Wie wil? Is de laatste avond.
L2 proef 12 moet gereden worden.
Pb bij interesse.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 12:31

Maar Leonie, ik heb me hier ook in het topic gemeld en jij zei zelf dat je voor de filmpjes zou zorgen. Nu puntje dan bij paaltje komt is het ineens teveel moeite? Dat vind ik toch behoorlijk krom.
Natuurlijk reden wij voor ons eigen plezier daar, maar óók omdat je hebt gezegd dat je zou zorgen dat wij de filmpjes zouden krijgen.
Dat dat nu teveel moeite is, stoot mij toch tegen mijn zere been, als ik heel eerlijk mag zijn.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 13:51

Ik heb het misschien verkeerd uitgelegd en het is niet dat ik het niet wil doen ik vind alleen jij bent via iemand anders gekomen. Iemand die je real kent als ik het goed begrijp. Die kan het net zo goed regelen als ik. Ik vind het gewoon van de gekke dat het op mij afgeschoven word door die persoon.

Ik begrijp heel goed dat je het filmpje wil hebben, maar probeer het eerst eens bij de persoon die je real kent.

Ik heb voor iedereen die via mij is gekomen een filmpje geregeld, dat zie ik ook als mijn verantwoordelijkheid en dat doe ik netjes. Dus ik denk niet dat er mij iets te verwijten valt. Het is een extra service van mij uit naar de mensen die via mij komen. Als andere mensen van de cursus dit niet voor hun combinatie willen doen is het niet opeens mijn verantwoordelijkheid.

Dus vraag het nog eens na. Als die persoon het echt vertikt, ga ik het proberen te regelen.
Sorry dat het zo vervelend gaat, maar ik vind dat mensen zelf hun verantwoordelijkheid moeten nemen! Als ze dat niet doen moeten jullie daar uiteraard niet de dupe van worden. Het kan overigens wel zijn dat de filmpjes er al niet meer zijn. Ik vraag dit altijd gelijk op de avond zelf aan degene die filmt voor mijn combinaties. Iets wat iedereen in de cursus dus gewoon zelf kan doen!

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 14:12

Leonie, ik ben via jou gekomen, maar heb ook geen filmpje ontvangen hoor.
(ik had niet zo'n zin om erom te "zeuren", dus heb het maar laten zitten. Eigenlijk zou ik er niet niet zelf achteraan hoeven gaan, vind ik. Maar dat je het direcht voor je "eigen" combinaties hebt geregeld klopt dus niet :n)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 16:04

Heb ik die niet gestuurd? Die heb ik wel! Heb ik hem dan naar de verkeerde gestuurd? (Schaam) Stuur hem gelijk!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 16:14

Wat een gedoe voor een filmpje. ik begrijp dat iedereen dus bij de nabespreking gezeten heeft? Wat is dan de meerwaarde van dat filmpje, dat heb je toch al gezien? Ik zou zeggen: ga thuis een L2 proef rijden laat het filmen en bekijk je zelf zo vaak als je wilt :+

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:49

Fitzroy schreef:
Wat een gedoe voor een filmpje. ik begrijp dat iedereen dus bij de nabespreking gezeten heeft? Wat is dan de meerwaarde van dat filmpje, dat heb je toch al gezien? Ik zou zeggen: ga thuis een L2 proef rijden laat het filmen en bekijk je zelf zo vaak als je wilt :+

Precies Fitzroy, dat was ook mijn gedachte, daarom heb ik het in eerste instantie ook laten zitten. Maar ergens vind ik ook wel dat je moet doen wat je belooft en dat doet Leonie ook. Ik krijg het filmpje dus ook alsnog :j

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:07

Fitzroy schreef:
Wat een gedoe voor een filmpje. ik begrijp dat iedereen dus bij de nabespreking gezeten heeft? Wat is dan de meerwaarde van dat filmp?je, dat heb je toch al gezien? Ik zou zeggen: ga thuis een L2 proef rijden laat het filmen en bekijk je zelf zo vaak als je wilt :+

Ik vind het toch zeker wel een meerwaarde hebben hoor ;)

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:10

toch wel leuk om te hebben :j. Ik heb hem ontvangen hoor :) thx!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 10:53

Haha ja ik kon hem maar niet vinden in me mail, maar ik had hem via fb gehad hahaha. Vandaar...
Ik heb inmiddels begrepen dat de andere mensen ook zelf filmpjes zijn gaan relegen voor hun combinaties. Fijn!

ONTOPIC:
We hebben 2 uitvallers voor nu woensdag, 4 april!
Wie vind het leuk om te komen voorrijden?
L2, proef 12.
Opgeven via PB.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-12 00:34

Ik wil iedereen die is komen voorrijden graag bedanken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Onze hele groep is vanavond geslaagd voor de cursus en wie weet komen we je nog eens tegen op wedstrijd. Mocht je nog een B/L jury zoeken haha. Ik mag nu officieel van start!

@ mods. Van mij mag hier een slotje op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 07:28

Gefeliciteerd!!