ik geloofde het hele boterhamzakjes verhaal niet, afgelopen week toch maar eens uitgeprobeerd... nou zallig, geen last gehad van mijn voetjes had overigs wel eerst boterhamzakje over mijn voet heen gedaan en daarna pas sokken zodat ze op hun plek bleven.
Manon_vdv
Geplaatst: 19-02-12 13:24
ik doe als het heel erg koud is 1 paar gewone sokken en 1 paar paardensokken aan, dat helpt. Anders zijn thermolaarzen (schrijf ik het goed?) ook handig!
Boterham zakjes werken inderdaad goed(: Maar wat ook lekker is thermo(rij) laarzen. Mijn voeten zijn nooit koud(: moet je wel een goed merk hebben want sommige zijn niet zo heel geweldig...
Inderdaad boterhamzakjes. (: Dubbele sokken : NIET DOEN!! dat is vreselijk slecht en kan ook zeker gevolgen hebben. ( afknellen etc. ) alleminum folie. wil ook weleens helpen.. maar dat zit niet lekker hihi.
Wat een aparte tip van die witte peper! Wel een beetje raar idee... Goed schoeisel is wat mij betreft altijd de investering waard, en misschien lekkere thermosokken? Een wollen zooltje helpt ook wel iets.. Misschien zijn er paardrijlaarzen die gevoerd zijn met schapenwol, net als UGGS? Dat lijkt me heerlijk!
Ik had dit ook altijd toen ik nog met gewone laarzen reed. Sinds ik chaps en jodhpurs heb, heb ik er geen last meer van. Beetje vaag misschien, maar ik heb er deze en vorige winter totaal geen last gehad van koude voeten.
anoukxxkevin
Geplaatst: 16-04-12 19:29
ik rijd in de winter altijd met 2 paar skisokken overelkaar heen, werkt altijd wel goed