Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RM94 schreef:Ik lees dit met vermaak mijn mening tuurlijk moet je naar het reglement kijken maar kom op mensen we zijn allemaal met een hobby bezig en als een jong onstuimig paard losgereden wordt met een slof dan heb ik daar niet zo'n probleem mee. Het betekend tevens ook dat de anderen geen last van hem hebben en dus fijner los kunnen rijden.
groot probleem bij de dressuur geen gunfactor jammer jammer
Angela schreef:In de reglementen staat alleen dat je niets mag gebruiken wat bedoelt is om het zadel op zijn plek te houden. Een bokriempje valt daar niet onder. Ook kan ik nergens in het regelement vinden dat het niet zou zijn toegestaan om het te bevestigen. Ik vraag me dan ook af waarom het niet zou mogen om het te bevestigen?
Gulpje schreef:kleinvosje schreef:
Voorheen mocht een bokriempje niet. Daarbij heb ik ALTIJD de reglementen bij me als ik moet jureren, en als ik ergens mijn twijfels over heb, zoek ik het terplekke op...
Jaja het is goed met je Kleinvosseke. Als je met je schoolmeesterwijzende vingertje tegen andere mensen dit zegt:kleinvosje schreef:Maar bovenal gewoon iedereen de reglementen kennen...
Thanx dit bedoelde ik ook maar kreeg het niet zo mooi vverwoord.
En daarna tegen iemand, zonder dat je zelf de huidige regels hebt gecheckt vastbesloten zegt dat het NIET mag en daarna ook nog eens onaardig gaat doen tegen die persoon omdat ze geen PDF files kan checken op haar PC ben je in my humble opinion een beetje kinderachtig bezig
Faya__ schreef:ponyparadijs schreef:Ben ik het niet mee eens heeft niets met gunfactor te maken. Als je paard gevaarlijk is zonder slof moet je niet op wedstrijd gaan klaar!
![]()
Gulpje schreef:Chaos, ik heb het even opgezocht en er staat alleen iets over een staartriempje, en ik denk dat Kleinvosje daarmee in de war is.

ponyparadijs schreef:Bij de officiel mag het niet Naaoommii. Het meest raadzame is een zadelmaker te laten komen om te zorgen dat je zadel wel goed ligt. Want blijkbaar ligt hij niet goed.
Met onderlinge is het afhankelijk van de vereniging. Dus ik zou daar bij de vereniging even naar vragen als ik jou was.