BR Viper of BR Zenith?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:23

xmarlies96 schreef:
@ Datjaa: Welke merk cap is dat?
@ MarliesV: Okee meningen verschillen heel erg over de Viper.. btw naamgenootje? Heet u ook Marlies? :P

Klopt, naamgenootje inderdaad.

Ik zou me niet vastpinnen qua 'negatief' op 1 ervaring in dit topic. Ga zelf eerst ervaren en evt vragen bij een ruitersportzaak.

Ik zou iig zelf gaan ervaren en passen. Een cap koop je niet op internet, hij moet lekker zitten en goed passen. Dat is toch een kwestie van voelen.

Als je een ruitersportzaak zoekt kan je bv ook de Uvex daar passen waar heel veel mensen blijkbaar positief over zijn.

Marls

Re: BR Viper of BR Zenith?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 13:56

Ik ga morgen naar Epplejeck en ga ik kijken welke cap ik neem :)

TaanStippel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:34

Sinds de Viper uit is heb ik er 2 de blauwe voor buiten de zwarte voor training en in het begin ook voor wedstrijden.
Heb nooit last gehad dat hij tijdens het rijden versteld, heb ze ook weleens per ongeluk op de grond laten vallen vanuit mijn kast en er is niks stuk/los gegaan.

De zenith zit ook erg lekker, maar ik heb dik en veel haar en vind het icm deze cap een nadeel dat na een zware training deze cap de volgende dag nog niet droog is.

De binnenkant van de Viper is los te koop en wasbaar.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 16:29

@xMarlies96: ik heb de uvex uvision. Vind m ook niet echt mooi hoor, maar hij zit wel superlekker!!

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 15:38

Ik ben vandaag naar Ej geweest en heb een nieuwe cap :)
Het is geen Viper en ook geen Zenith de Viper pastte mij niet goed en de Zenith is net zoiets wat ik nu heb en die heeft een best grote klep voor waardoor je minder ziet, ik heb nu de Uvex Uvision die pastte mij het beste en je kunt veel beter kijken dan met de Zenith :)

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 19:16

Valt die zenith groot of klein?

CinTwiZo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 19:27

klein, ik heb normaal 53 en van deze 55