Wat is nou echt een fijne cap?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:56

Wow, Dynamiek, die is mooi :D . Wat kost ie?

Yamcha, vanmiddag een uur gelest met de Equitheme, geen hoofdpijn of extreem warm. Heb ik nog nooit gehad bij een cap....
Echt een aanrader :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:58

Da's wel zo'n beetje het budget wat ik ervoor heb, 100 euro is wel de max, maar 60 tot 70 komt meer in de richting.

@ setteke: die pas ik dan als eerste :) dan de hh, dan de equitheme weer, dan de uvex, dan de equitheme weer :D

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:59

Ik heb een aantal keren met GPA of CO gereden en die zaten super. Maar mijn 30 euro cap van halorider deed daar niet aan onder, die zat echt super! (was dan ook erg kwaad op mezelf toen ik er per ongeluk met de jeep overheen reed :=)

Casco vind ik ook niks, heb jarenlang met één van HH gereden waar ik toen er tevreden over was. Maar als je eenmaal een CO of GPA hebt geprobeerd, valt de HH toch wel wat tegen.. Mijn volgende wordt een Charles Owen :j

Anoniem

Re: Wat is nou echt een fijne cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:01

Ik heb echt dat geld er neit voor over, hoor. Dus die dure caps kun je wel aanraden, maar die worden het toch niet, dus graag iets betaalbaarders :)

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:01

Ik heb de nieuwe Harry's Horse, model heet Challenge. Of die lekker zit moet je zelf oordelen, denk dat dat toch per persoon (hoofd :+ ) verschillend is.. :P Ik vind hem in ieder geval mooi, en redelijk betaalbaar!
Afbeelding

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:05

Yamcha schreef:
Ik heb echt dat geld er neit voor over, hoor. Dus die dure caps kun je wel aanraden, maar die worden het toch niet, dus graag iets betaalbaarders :)

GPA zou ik nooit aanraden hoor! Zit dan wel erg lekker, maar dat geld voor een cap vind ik echt te veel. Halo rider is maar 40 euro ongeveer, echt de fijnste cap die ik ooit gehad heb.

Had je budget nog niet gelezen, zou dan eens kijken naar een kavalkade, heb ze zelf nog niet gehad, maar met proberen zaten ze erg lekker. Je hoofd moet er alleen wel bij passen :=

Die HH challenge hierboven heb ik ook, vind hem toch niet zo lekker zitten. Ik voel bij die verstelbare caps altijd dat achterste gedeelte

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:07

Ik heb een extra lichtgewichte cap, heerlijk voor het trec-rijden.
Prijs lag ergens rond de 100 euro.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Janedieene op 05-01-12 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:08

setteke schreef:
Wow, Dynamiek, die is mooi :D . Wat kost ie?

Yamcha, vanmiddag een uur gelest met de Equitheme, geen hoofdpijn of extreem warm. Heb ik nog nooit gehad bij een cap....
Echt een aanrader :)

150 euro.

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:11

Ok, dank je :D Ziet er wel goed uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:18

xSiep schreef:
Yamcha schreef:

GPA zou ik nooit aanraden hoor! Zit dan wel erg lekker, maar dat geld voor een cap vind ik echt te veel. Halo rider is maar 40 euro ongeveer, echt de fijnste cap die ik ooit gehad heb.

Had je budget nog niet gelezen, zou dan eens kijken naar een kavalkade, heb ze zelf nog niet gehad, maar met proberen zaten ze erg lekker. Je hoofd moet er alleen wel bij passen :=

Die HH challenge hierboven heb ik ook, vind hem toch niet zo lekker zitten. Ik voel bij die verstelbare caps altijd dat achterste gedeelte

Ok'dank je :)

Kavalkade bij deze op de lijst gezet.

Verstelbaar wil ik idd ook niet meer, ik blijf die draaiknop voelen, en je hebt zo een band om je hoofd, wat ik echt niet fijn vind.

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:21

Yamcha, mijn cap is ook verstelbaar, maar daar merk je absolut niks van!
Er is ook niks gelijmd, of met klitteband, het zit vastgeschroeft, in losse onderdelen, dus je hebt ook geen band. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:07

welk merk is die cap Janedieene?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:42

xSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:53

HH Pro Plus vind ik persoonlijk niet zo'n fijne cap. De voering wordt dunner waardoor de cap groter wordt.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:01

Ik ben heel blij met mijn Uvex Uvision, hij zit heerlijk en ventileert super :j De HH Challenge en Casco Mistrall vind ik ook mooie caps.

MissyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:11

Horka, zit heerlijk

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:20

indd vind ik deze 2 echt fijn zitten , gaan lang mee , erg duur zijn ze niet

MerelxG_R schreef:
Ik heb een zwarte cap van Kavalkade en een bruine van Harry's Horse en beide zitten ze heel fijn. :j

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:26

Anoniem schreef:
welk merk is die cap Janedieene?

casco,
ik heb het eigenlijk helemaal niet op casco.
Maar bij de winkel waar ik hem kocht, (verkoopster was voorheen mijn instructie, dus vertrouw haar wel) zei dat casco op het moment heel erg vooruit gaat, en erg goede caps ontwikkeld. En nu, paar maanden later, je veegt alle vlekken er zo af, omdat er geen stoffen laag op zit, dus hij ziet er nog steeds uit als nieuw! :j

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:32

Verschilt per hoofd en mens.
Troxel hoorde ik zoveel goede berichten over dus eentje gekocht... Drama, krijg na kwartier toch pijn in mn hoofd niet normaal (heb hem te koop voor geïnteresseerde).

Kavalkade vond ik erg fijn maar wel warm zomers.

Casco verschilt per type, mijn huidige is er eentje, zit erg fijn, maar wel wat losjes dus of ie echt veilig is...

Wil eerdaags weer een nieuwe. Maar ga wel weer goed passen in een winkel, grote kans dat weer een Kavalkade word.
Uvex vind ik juist weer niet zitten...

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:34

xSimonee schreef:
HH Pro Plus vind ik persoonlijk niet zo'n fijne cap. De voering wordt dunner waardoor de cap groter wordt.

Daar heb ik helemaal geen last van en heb hem toch al weer een jaar of 2/3. Of mijn hoofd moet steeds groter worden :')

Cup__Cake

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 13:12

Ik heb er gewoon een van HH, vind hem erg fijn zitten

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 13:14

Uvex, HH Chinook HH Pro Plus.

bodi4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:58

ik vind die van harry's horse heel fijn zitten

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:58

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:02

Ik heb een GPA cap, deze zit prettig en je hebt niet zo'n paddestoel op je hoofd. :=