. Wat kost ie?Yamcha, vanmiddag een uur gelest met de Equitheme, geen hoofdpijn of extreem warm. Heb ik nog nooit gehad bij een cap....
Echt een aanrader
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Yamcha schreef:Ik heb echt dat geld er neit voor over, hoor. Dus die dure caps kun je wel aanraden, maar die worden het toch niet, dus graag iets betaalbaarders

Ziet er wel goed uit! xSiep schreef:Yamcha schreef:Ik heb echt dat geld er neit voor over, hoor. Dus die dure caps kun je wel aanraden, maar die worden het toch niet, dus graag iets betaalbaarders
GPA zou ik nooit aanraden hoor! Zit dan wel erg lekker, maar dat geld voor een cap vind ik echt te veel. Halo rider is maar 40 euro ongeveer, echt de fijnste cap die ik ooit gehad heb.
Had je budget nog niet gelezen, zou dan eens kijken naar een kavalkade, heb ze zelf nog niet gehad, maar met proberen zaten ze erg lekker. Je hoofd moet er alleen wel bij passen
Die HH challenge hierboven heb ik ook, vind hem toch niet zo lekker zitten. Ik voel bij die verstelbare caps altijd dat achterste gedeelte

). Die zit wel echt heel fijn.
De HH Challenge en Casco Mistrall vind ik ook mooie caps. Anoniem schreef:welk merk is die cap Janedieene?