Probeer de wedstrijden met de leuke envelopjes juist te zoeken maar die zijn er niet zo veel helaas
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dressuurgek schreef:Las laatst in een ander topic dat men een keer een een gratis start had gewonnen voor de volgende wedstrijd op die locatie. Dan komen de ruiters ook weer terug naar die locatie.
Deze komen mooi bij alle andere prijzen te staan, met geld wordt dat wat lastig. 

Ik weet alleen niet of dat nu nog steeds zo is. 
Leorah schreef:Dat waren leuke tijden, toen je op alle wedstrijden naast het rozetje nog een leuke beker of ander statuurtje kon winnen in plaats van een envelop! Tegenwoordig kom je het bijna nergens meer tegen, hooguit als winnaar van een competitie of de kampioenschappen en zo komt het dan ook dat ik van mn laatste 2 paarden helemaal geen wedstrijd-aandenkentjes heb op wat rozetjes na.
Tuurlijk herinner ik me ook nog wel dat het ook wel eens "te" veel bekers werden (of enorm lelijke creaturen) en dat ze maar in dozen op zolder werden opgeslagen, maar nu merk ik echt dat ik ze best mis. Zo'n envelopje is leuk, maar niks blijvends![]()
Mijn ideaalbeeld en de discussie die ik ermee zou willen oproepen:
Een deel van de wedstrijden per provincie bieden eremetaal als prijzen aan en een ander deel geldprijzen.
Zouden jullie als ruiters/amazone's besluiten om die wedstrijden waar eremetaal wordt aangeboden bewust overslaan of zou het je niks uitmaken?
En .. wie herkent het gemis met mij?
En tenslotte, wie denkt, mens waar heb je het over, ga lekker van je prijzengeld zelf een beker halen

)
het maakt mij eigenlijk niet uit of ik een beker of geld of gebruiksvoorwerpen krijg en als ik 1ste wordt of ik dan men inschrijfgeld terugverdien of niet ik vind het leuk om wedstrijden te rijden, te kijken waar ik sta en niveau's hoger te komen