Wat vinden jullie van petrie (coventry) laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:19

studiemiep schreef:
je had de gerepareerde laarzen nog niet terug he? die zou ik eerst even afwachten voor je wel/geen verdere stappen onderneemt.(misschien zien ze er toch stukken beter uit dan verwacht en dan kan 50% wel redelijk zijn, maar ik vind ze op de 1ste foto van je er verschrikkelijk uitzien dus vraag mij uberhaupt wel af of ze voldoende hersteld zijn.

Daarnaast moet de ruitersport zaak het oplossen (niet petrie!!!) de ruitersport zaak die heeft ze verkocht en niet Petrie. (dus de ruitersport zaak zul je straks ook eventueel aansprakelijk moeten stellen).

Daar ben ik het niet mee eens. De ruitershop verkoopt inderdaad de rijlaarzen, maar zijn niet de leverancier ervan. Je kan ze zien als tussenpersoon, maar hun zijn niet verantwoordelijk voor de conditie van de laars, hun hebben de laars immers niet gemaakt en zijn er ook geen leverancier van. Waarvan wil je de ruitersportzaak aansprakelijk stellen? Hun kunnen er niks aan doen dat Petrie zulke beroerde laarzen levert.

Heb even de rest van 't topic gelezen en vind dat je veel geduld hebt TS :) 't zal je maar overkomen, zulke slechte laarzen.

orkaan

Re: Wat vinden jullie van petrie (coventry) laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:22

@Millenium het gaat erom hoe het juridisch zit..en juridisch is de ruitersportzaak de verkoper dus in deze ook de partij die je moet aanwenden..(uiteraard ben ik het met je eens dat de ruitersport zaak er niets aan kan doen maar zo zit het dus niet in elkaar..........).

millennium

Re: Wat vinden jullie van petrie (coventry) laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:09

Oke, dat is klopt.